petek, 26. november 2010

1003348 - zakaj vse bi kamarilja nadomestila vinjete z ultra™ satelitskim cestninjenjem

[jani639]
> [philips]
> Uvedba vinjet je bila neumnost in predvolilni bonbonček. Dolgoročno jih je treba odpravit. Ali moramo biti pri sat. cestninjenju prvi (in kupiti še svežo in drago tehnologijo) pa je drugo vprašanje.
> Navsezadnje znižujejo tudi ceno nepremičnin v mestih, ceno najemnin,... Skratka so v službi komunističnega vsegliharstva :)

Dars je letos prodal že 1.230.000 tedenskih vinjet, 300.000 mesečnih in 830.000 letnih vinjet. Z vinjetami naj bi letos zaslužili 113 milijonov evrov, 135 milijonov pa s cestninami za tovornjake.

kolk so pobral prej?

Prej je bil čisti iztržek od osebnih vozil malo pod 50 milijoni, ker so sistem barikad in barikadnih možicljev, ki tam delajo in ga vzdržujejo, ter domaći sistem ABC bili tako "poceni". Na Tivu so nekoč ravno tovariš Vlačič poskusili manipulirati, pa je začel naštevati, češ da na barikadah naberejo 100 meljonov od osebnih in 100 meljonov od tovornjakov, pa da bo z vinjetam iztržek nikakva ipd.

Potem je pa nek zelo nadrkan možicelj iz nasprotnega tabora izlistal tudi podatke o stroških. Rekej je stroški so 52% od nabranega, če upoštevaš vse, vred z betoni od zamonskega kartela ipd... Prikazali so tudi stroške vinjet v Švici, ki so bili 12%.

Tvoje cifre razkrivajo, da bi mirno lahko iste peneze lastnikom vozil zaračunali ob vsakoletni registraciji, saj očitno 83% Slovencev kupi letno vinjeto ostali pa po par tedenskih, hehe. V SLO je okrog 1 050 000 registriranih osebnih vozil. Go figure!

Koji kurac! Koji kurac butalci, pizda jim materina! Jebo jih elektronski sistem, budale oz. Nimda bi rekel jebo jih maymoone butalske!

Še nekrat podčrtam - v državi, v kateri ne obstaja alternativa avtocestam, je "cestnina" davek. Tako trdi tudi EU. Naši balkanoidni butalci pa bi radi EU nategnili, češ mi imamo obične ceste visoke kakovosti do vsakega kraja plus nadstandardne AC, pa kdor hoče nadstandard mu mi lepo natančno po porabi zaračunamo. Za te reči EU seveda dovoli, da se temu reče "cestnina", "tunelnina" "mostnina" plačan po uporabi. 

V ozadju je v bistvu poskus natega EU, češ DARS je smostoijno podjetje, češ njegova dejavnost je v celoti krita iz "cestnin" in češ njegovih dolgov EU ne sme šteti med proračunska bremena. Yeahh, right! A zdaj štekamo kako nas ta sodrga jeba v glavo. Sikter, pizdeki tabletarski redbulovsko dildoidni!

A mene bolj kot karkoli žali, da so nam barikade na cestah pustili in zdaj vozimo slalom okrog ovir na cesti, ki ga maymooni od kontrolorjev vinjet vsake toliko zožijo na en sma prehod, da bo ja bolj zanimivo, hehe. Če to ni jebanje v možgane brez anestezije, sem jaz Nikola Tesla.

Link


Ni komentarjev: