sreda, 17. november 2010

991543 - forumaš Dotor je prestregel Boratovo pismo dedku Mrazu

Dragi božiček in dedek mraz...

Prosim prinesi mi karto za fitnes in solarij.

Prosim, da mi pomagaš do boljsega avta, ker se vozim s katrco in to res ne zgleda cool.

Prosim tudi, da pomagaš simoni, ker jo prokleti novinarji samo nadlegujejo - pizda a v tej drzavi še krast ne moreš ?

Prosim še za kalkulator za mojega sodelavca križaniča.

Prosim tudi da pomagas sodelavcu golobicu, ker mu raste nos, njegova ultra pa ne sodeluje vec z drzavo - majke mi...

Prosim se za kaksen plascek dior, d&g, armani za mojo katarinco, sej ves da nima revica nicesar, tudi za mirota ce najdes kaj primernega, lahko tudi psa.

Prosim tudi za ugodno obrestno mero za kredit, ki ga bomo pomladi dobili od IMF-a.

Daj tudi moc policajem in vojakom, ki bodo nas izvoljence ljudstva branili pred lačno in podivjano rajo.

Prosim da paziš tudi na dona zokija, ki je postavil nerentabilno piramido na plecih modernih suznjev...

Aja za narod bi te prosil, da jim das veliko posodo vazelina, da jih ne bomo na suho...

Hvala bozicek - borut
Hvala dedek mraz - tovaris borut

Link

Ni komentarjev: