ponedeljek, 8. november 2010

982395 - komunajzer trollom, ki se izogibajo argumentirani debati

[shabbe]
Dovolj se imam rad, da tega bruhanja ne bom bral.
Svetujem ti, da napišeš kakšno knjigo.

Se mi je kar zdelo. Ko kruta prezentacija nezlagane realnosti pritisne, ko pride čas, da se soočiš s temeljnimi dejstvi in na kakšno vprašanje odgovoriš, stisneš ti tako kot vsak puhli komunajzarski pozer pač rep med noge. Vaša je pesmica puhlica, vaše so blodnje le kup gnojnega rdečega zdriza, ki naj prekrije klepto-aspiracije vaše, komunajzarčki moji klepto-moteni.
Vse bi bilo lažje, če bi ti nam raje tu na forum prišel z odkritim priznanjem: Ja, mamico vam, ja, jaz imam zelo rad krajo iz žepov tretjih s pomočjo državne prisile in kradel vam bom dokler bom lahko, ker sem lopov. Ko vas jebe. 
Toliko muke in tolikšna kača od postov samo zato, ker it nimaš jajac sebi ina nam preprosto povedati: Lopov sem. Osem črk, pa toliko cirkusa.

P.S. 
Evo:www.youtube.com/watc...EE&ob=av3e
in še to:
www.youtube.com/watc...-cffUiYejs (Na 4.0 začne rukat tapravo, na 4.17 pa postane instruktivno).

Link


Ni komentarjev: