sreda, 3. november 2010

976907 - objavljena nova lestvica bogatašev

Še dober, da mene nikoli ne objavijo tu. Že zdaj trpim Jezusovo trplejne, ker se je v zadnjih parih letih v nas Kranjcof naglo namnožilo fukfehtarskih permisivno radodajnih keš pičk, ki se obesijo na vsako uš, ki že rahlo diši po sponzorju. Kriterij je že tako nizko, da se za "resen keš" šteje že, če keš pičko pelješ na povprečno večerjo mesikano, recimo.

Nikoli še ni bilo, da je pupo eto kao "zabrisalo v sevdah" že zato, ker si žnjo f cantini požlampal corono in v komaj za silo romantičnem vzdušju žvečil chili con carne.

Dedi moji, konec sveta nea je več daleč, vam povem.

"Jezusovo trplejne" pa ne rečem zato, ker me preganja misel, da bi lahko tudi po dve-tri na en sam večer, če se dobro organiziram. Jezusovo trplejne trpim zato, ker se f totem našem keš pičk komjunitijetu zaj tare že tak veliko zelo rosno mladih pupik, da bi jim nekaterim kamot lahko bil foter. In vse one so nekomu hčerka, nekomu "resna partnerka", kakšemu pa tudi sestra. 

E, to me pa čisto zjeba in dezorijentira. Mislem, ne da se bi zaj tu topo-gledno delal nekšno moralnovertikalno mono, češ jaz pa zelo mladih ne bi, pa one fore o "skelenju zob od zelenih jabolk" pa "kdor z mulo v posteljo, se zbudi polulan", pa to pa to, hehe, ma sem precej starješi model od teh Z-đenerejšn fejsbuk maderfaker metroseksualnih lothuseaterskih samo-da-je-orgazem-lahko-tudi-silikonski-rekorderk , pa me eto precej jeba odsotnost romantike. Ja, dedi moji in pupike moje forumske, romantike nea je več nobene.

Saj bi vam še kaj povedal, ma se nočem hvalit, tak kot se eni f toti galeriji tu.In ader wordz, samo pudaril bi išo raz - itak da je sreča, da me žurnalisti totega Meneđera niso ankol navohal. & hehe. Ker Janez sem hudo icognito ravno in baš zato.

P.S. Vem da se dedom to zdi fajn, ma vseeno je neki zastrašujoče narobe. Prej se je govorilo, da je Eva prav gotovo bila Ukrajinka, ker samo one bojda dajo za en povprečen jabolko, zaj pa ti živ bog več nea ve kaj je tota Eva bila, Korošica, Štajerka, Žabarka, Čefurka, Ukrajinka, Jodlarka,...kdo ti to ve, bog ve. Vsi enaki vsi svingerji. Če to ni znak, da je konec sveta blizu, potem ne vem kaj je.

Link

Ni komentarjev: