torek, 19. november 2013

2271453 - "mikroskopske" razlike med Slovenijo in Skandinavijo

[mimoidoci]
Bolje dolga lajtenga kot neznanje. Desetletni denar ima drugo ceno kot triletni denar. Poglej si pojem krivulja donosnosti (yield curve) na internetu.

Hehe. Jebeludzbunjenog!

Našim gozdno-kumrofškim bufetskim ekcpertom je tudi naša dohodnina fnulo enaka skandinafcki.
Oni davčno izvzetje 18 tisočakov, mi 2,6, naše plače pa skoraj vse nižje od 18 letno, kjer oni računajo nič davka. Oni nič mi 50%, pa to ti je isto bre!.
Oni 39% šele nad 250 tisoč, mi 50% že nad 18. Mi 27% pa že nad jurja, kjer oni imajo Nič davka. Pa isto bre! Oni okapičene prispevke, mi brez kapice.
Oni dvojno davčno izvzetje za skupaj živeče pare, mi sploh ne vemo kaj je to.
Oni pokojnino natančno toliko kot so vplačali, ne manj ne vče, naši se pa orientirajo tak, da prosijo tovaripa kepeca, da si porine prsteka frit, pa ga pokažejo vetru, ter na temelju hitrosti vetra in barve prsta na CK KPS z dekretom določijo koliko sirotinjske miloščine in od katerega leta se bodo usmilili dajati, In komu vse.

Njim je to vse isto. "Saj stopnja 50% ni bistveno večja pd 39%. De. Bogati naj plačajo več, de, bogatim je treba uzet, de, oni so socjalno neobčutljivi, de, tabogati, de, zelo preprosto, de, socjalna država, de, sej praum de, socjalna, de."

Pravilo pri njih je zelo simplt : "NašiSvoji imajo vedno prav, so vedno od drugih boljši, 3 leta - 10 let, ni važno, podrobnosti sploh niso važne." Zelo preprosto, de, mi razmišljamo poztivno, de, Poztivna Slovenija, de...Seropoztivna, de."

Link

Ni komentarjev: