torek, 17. junij 2014

2410562 - "trg" z delnicami kolhozov

[Tnja]
Ja, zakaj si pa kupil delnice po 400 ko si mislil pohlepno, da bodo 600, sedaj ne jamraj, izguba tega, kar imaš, ni huda, nekateri izgubljajo v minus. Be happy(€)

Ninđa-Tinđa, odkod si ti nagatal(a) da sem kupil delnice.
Jaz niti pijan ne bi kupil nobene, read my lips slowly, please, N O B E N E slovenske delnice (PA, da se razumemo, ne samo slovenske, takih đamahirij je kar nekaj. In jaz nisem edini, ki je to "pogruntal", hehe). Za nič na svetu! Bolje je, da s penezi prižigam kubanke, to mi nanese manj škode.

Zakaj že? Zato, ker v Sloveniji ni niti ene delanice, ki bi ji lahko zaupal v smislu korektnosti informacij v knjigah teh kolhozov.

Glede tiste inkarnacije sage o prevzemu Telekoma, sredi prejšnjega desetletja, ko se je gagalo o 600, pa ti imam za povedati naslednje: Takrat sem imel v Budimpešti razgovor s šefom madžarske hčere DT, ki je bil kandidat za dati ponudbo.

Zaupal mi je, da več kot 330 ne bo dal, v obrazložitvi je pa povedal, da je tudi to še pogojeno s predpostavko, da so informacije vodstva Telekoma o tveganjih v sodnih procesih v tožbah proti Telekomu, ter tudi o pogodbah z IskraTel in univerzo, ter še nekaterimi posvečenimi dvornimi dobavitelji točne. (Bil je narejen hitri pregled)

Še en pogoj je bil - da lastniki Telekoma - prodajalci pozabijo na nebulozne komitmente tipa: "DT se obvezuje, da bo v bodoče kupoval 10% več od IskraTel, Elektrofakultete in bla bla bla". Yeah right, a naj se podpiše tudi pod izjavo "Mi iz DT smo retardirani in nas Slovenci lahko napičijo frit na suho. Fsi kolektivno!"?

Na moje vprašanje, ali to pomeni, da če se vsi sajdbar pogoji izpolnijo, lahko slovenski prodajalci Telekoma skuoaj sprevzmeno premijo računajo na 400 EUR na kraju balade. Rekel je, smejoče se, ne naša ponudba je 330.

No, malo zatem me je nek frend - lastnik par meljonov delnic fprašal kaj naj stori žnjimi.
Rekel sem mu, pod pogojem, da mi nikdar niti pisneš ne, ti lahko dam nasvet, sam ne mi potem nažirat cel življenje, da sem te zajebal, če se zadeve izidejo kak fičnik drugače.

Prosil je, da nadaljujem in dobil tak odgovor: Ako imaš kupca za več kot 350 prodaj takoj, saj po mojem mnenju ni niti teoretične šanse, da do prodaje pride, saj slovenska stran pričakuje 600, DT pa nudi 330.

Dotični poedinec, hehe, mi je rekel, da tudi on računa na 600 in nekak ne more slediti mojemu nasvetu, ker se bi ubil, da proda za 480 (Za toliko naj bi imel kupca takoj), pa da v roku par mesecev pride do sklenitve posla po 600.

Kako se je končalo veš, kje smo zdaj veš, oni model mi pa vsakič, ko se srečava reče, da, če bi me poslušal, ga danes ne bi sekiralo nič od sranja, v katerem smo. Kupoval je on nekoč povprečno po 200.

Poslušal pa me je glede delnic Krke, ko je Miloš Z Wajz Gaj rekel, da on svoji računovodkinji kratkomalo naroči koliko naj bo dobička. Svetoval sem mu - prodaj in kupi kaj drugega. Vprašal je - kaj pa naj kupim, če prodam Krko, to mora biti kaj boljšega. Rekel sem kupi Apple. No, tam si je precej opomogel, ni pa mogel pokriti vsega, kar je izgubil s Telekomom, ker je Krke imel bistveno manj, kot Telekoma.

Šteken zi zdaj, kak je te iz sez z menoj in delnicami slovenaćkih jebeludzbunjenog kolhozov?

V deželi ultimativnega podmizništva, fritzlovske incestuoznosti v poslu, karteliranja in totalne zlaganosti vsega, deželi, ki ne ve kaj je to transparentnost v poslu, korektnost v izračunih in knjigah, ter normalnost v politiki, borza sploh ne more funkcionirati, borzni nakupi pa so lahko samo po kakem vudu čudežu v coni normalnosti, za kar je potreben izreden napor kupca pri zbiranju informacij, se ne kupuje delnic, ampak se, kvečjemu, če sploh kaj, ustanavlja lastna podjetja, v katerih so vsi lastniki družinski člani, ali zelo, zelo dobri frendi. To pa v naših pogojih pomeni majhnost in no go. Zato je nasvet - naravnost v tujino, pa tam kupovati delnice. Da se razumemo, slednje je boljša alternativa tudi od katerega koli vlaganja v SLO.

Slovenija pogojev za borzništvo preprosto ne izpolnjuje in ne bo vse dokler bo zatohla gospodarskoksenofobna, podmizništvu in tovarišijsko-pajdaški podmizni orgiji zavezana komunistična đamahirija.

Link

Ni komentarjev: