sreda, 8. junij 2011

1242332 - kako tipičen zajedalski komunajzar vidi neoliberalizem

[Hilarus]
Komentarji pod člankom odlično odslikavajo ideološko politični profil bralcev Financ. In profil časopisa kot takega.
Hvala bogu, da preostanek Slovencev vendarle ne razmišlja tako.

In ta "očitni", a bogami vidim da tudi grešni & zavržni ideološko politični profil bralcev Financ in bogamy tudy samih Financ, s šveckim plačancem na čelu, je:______________________?

PS

Prosim napiši malo več kot samo "buržoazna reakcija", "kontrarevolucija", "petokolonaši", "argetinski dobnanci", "vatikansk lakaji", "CIA plačanci", alpa sez eno, vsezajemajočo sintagmo, "neo-kakopak-liberalni prešiči". Če boš pa tudi slednje omenil, te prosim, da mi razodeneš, zakaj VI, ki seveda "hvalabogu niste MI", v sintagmi neo-liberalci uporabljate redno tudi predpono "neo" in ne zgolj čisto besedo "liberalci". Po mojem bi bilo dovolj žaljivo in dovolj močna psovka že, če enemu rečeš, da je liberalen, kali ne bi? Evo recimo, če si liberalen v Italiji, te v parlamentu sez enakim gnusom zaničujejo in tvoje insistiranje na svobodi zavračajo tako levi fašisti, torej komunisti, kot tudi desni fašisti, torej naci-fašisti. Čemu potem dodajanje ojačevalca okusa v formi "neo" predpone? Ni to mal patetično-kičasto-pretirano?

Namreč, v Sloveniji liberalcev ni bilo na javni politični sceni oz. v formi organizirane politične sile, že 70 let, (pa še tisti takratni so komaj za silo bili echte liberalci, hehe). Minus 70 let je onkraj spomina celo najstarejšim slavnim kakopak partizanom, kaj šele vsem ostalim navihanim in nenavihanim občanom. 

Čemu potem v tej naši konkretni situaciji služi toti neo, te vljudno prosim, da mi poveš iz prve roke? IN kaj ta neo sploh pomeni? Je to od neon? Bi morali MI, ki nismo VI, po vaši percepciji svetiti v temi, da nas spletno oko lažje spremlja, al kak? hehe. Da ni toti neo iz tistega eskimskega narodnega pregovora: "Videla naša roftarska butalska žaba, da v USA lamentirajo o tem kak bi podkovali konja pa eto tudi naša SLO krastača dvignila nogo", ki se potem nadaljuje v drug eskimski pregovor - "Kamor gre bk tod tudi mali Mujo"?

Daj, ker vidim, da si nek stručko za predmetno področje, kanede, povej mi, je men toti moj prjatu efdeve profesor, ki žnjim občasno odigram tenis, prav pojasnil neo-liberalizem? Evo kaj on pravi: 

Ako bi njemu država nasilno vzamla prihranke, ki so od neobdavčene prodaje deleža v podjetju, ki ga je nekoč več kot 3 leta imel pa brez-davčno prodal, hehe, ker so ga kot uglednega-socializem-gradečega-poedinca povabili skupaj konje krasti med našo slavno revolucijo ki traja, torej prihvatizacijo, pa jih ima tote prihranke zdaj deponirane v enelbe kolhozu, bi to bil seveda čisti rop. Brezskrupulozna ekspropriacija.

To bi po njegovem vobče lahko storila zgolj zločinska desno-nazadnjaška-kakopak vlada, edinega še živečega in hkrati največjega komunista fseh časof v Kranjcef - tovariša Princa Von Tema Zum Grosuple, zato ga on nea bi volil nikol, pa če ga režejo kjer je najtanjši, kanede. 

Medtem ko takrat, ko država nasilno odvzame moje prihodke iz dela oz. premoženje, ki je ravnokar bilo na poti da se ga prav tako deponira v banko, je to po mnenju tovariša profesorja prav, ker nas to f toti naši družbi zelo močno kohezuje in je vobče pravilno, saj v mojem primeru da menda itak gre za meneđerja-bogatega prešiča med delouci, ki ima že na zunaj jasno vidno, nenormalno močno nagnjenje in nepošteno kakopka aspiracijo, da se bi razslojil. 

Mene je kar zmrazillo, ko sem videl s kakšnim gnusom je izgovoril besedo "razslojil". Šele takrat sem za trenutek začutil kako velik greh je to in se mi je v hipofizi y bagamy amigdali tudi instantno materializirala misel - ne, shaman, ti se nikakor ne želiš razslojiti. Tega greha pa nikakor in nikar ne. Pedofil, ajde v redu. Dildoidni sodomist, ajde dobro. Morilec, razpečevalec prepovedanih substanc, ok. Ma razslojen od preostalega plebsa, tega si shaman nikar ne želi, samo tega ne, sem si poslej nenehno v umu ponavljal.

"E, to ko se puntaš, ker ti država pravično in pravilno kakopak ekspropriativno zaseže 70% premoženja je neizpodbitno jasen zunanji znak, da si neo-kakopak-liberalec, skratka egoistični izrod človeški", je pokroviteljsko povzel tovariš profesor.

Ko sem ga fprašal zakaj tovariš Rigelnik plača na večji del svojih prihodkov zgolj promile davkov, je odvrnil, da je tovariš Rigelnik, uglednik in nekdanji precednik skupščine RS, čisto neki drucega, ker je "družbeno odgovoren tovariš", ki v srcu nosi "veselje do socialnega kapitala" in to pa to. Učeno je še dodal "Quod licet iovi non licet bovi". Da mi še bolj nazorno razloži, je pomenljivo kakopak dodal še to: "Te je zato, da se gospodarcvo razbremeni. A ti kot meneđer mogoče zagovarjaš, da se ga naj nea bi razbremenilo?". 

Odgovoril sem, jecljaje in na robu histeričnega, močno meakulpiziranega in karamelizirano že sladkobnega joka, upravičeno osramočen in v svojem vzhodnem grehu nenadno do zadnje pike dezauviran, da seveda tudi jaz hočem, da se naše gospodarcvo razbremeni, kar je on grandizno vidno zmagoslavno pograbil in v jasno že prepoznavnem, galopirajočem v ozadju crescendu dramatičnih podtonov njegovega profesorskega glasu, naredil še grand finale: "Eto vidiš! Kaj mi tu koji kurac lapaš brez veze tjavdan, češ davki na delo so visoki, prispevki so neomejeni...in tralalala in balbalbla, jebentiboga, krucefiks, porkamadona in aufbiks, jebo te Hitler in argetinska govedina".

Te pa zaj ti, tovariš moj hilariozni, men povej, ker si vidim da stručko, je toti prfoks men to prav ražložo, al me je sam, prevedeno bukvalno iz Eskimščine, "ufatjo me na galamu" => dobo shamana na trušč, takorekoč bi lahko učeno rekli "Tako je govoril Zaradtrušča" - Niče mu ga spali, hehe.

Link

Ni komentarjev: