sreda, 22. junij 2011

1261235 - o potrebnosti levice

Ko bo Spomenka Hribar spoznala, da je kvazilevica postala pollopovska združba, ki v skrbi za svoj materialni položaj uničuje materialne temelje Slovenije, potem bo to velik napredek in prostor za nastanek nove levice.

Bojan,

Tvoje recentne članke berem z užitkom in se velikokrat v celoti strinjam, zlasti pa glede temeljnih glavnih sporočil. In tudi nekatere prejšnje seveda. Ker si mojster peresa, ni kaj.

Glede citiranega zgoraj pa menim, da sem nad tem da bi Spomenka kaj spoznala obupal že leta 1992, ko je oblast tudi uradno izročila nazaj v roke njenih komunistov, kvazilevice kot ji ti praviš. A oni niso samo kvazilevica. Oni so kvazi-marsikaj. Recimo kvazi-ljubitelji onih, ki svojega kruheka fsakdanejga služijo z delom svojih rok in umov, s trženjem svojih veščin in časa torej. Kvazi zato, ker so ravno njih najbokj drakonsko davčno-prispevkovno diskriminatorno sesekljali v fašističnem lopovsko-ekspropriativnem stroju, ki futra neupravičene rentarje.

Bi pa rad videl, da se oči odprejo tebi, pa da svoj vrhunski talent ne trošiš hrepeneč po pravi ali kakršnikoli levici. Čas je da slovenska intelektualna elita ozdravi in neha točiti solzice za levico. Pravim jaz! hehe, kanede.

Evo, v razmislek tebi, uradno predstavim tezo: Levice, tako kot večina normalnih netravmatiziranih narodov, sploh ne potrebujemo, dragi moji sodržavljani. Tako kot kmetje ne potrebujejo kobilic, da bi jim požrle pridelek. Biotska različnost gor ali dol. 

In tako kot ne potrebujemo hemeroide.

Levica je po temeljnem dizajnu, ne "pollopovska" kot praviš ti za to našo konkrento kamariljo, ki je in ćarđ recentnih 20@45, pač pa full polnokrvno lopovska klepto-motena združba patoloških pizdekof, ki se ji sanjajo mokre sanje ekspropriacije rezultatov dela in premoženja tretjih ljudi s pomočjo uzurpirane državne represivne mašinerije. Nekšni lopovi v zasedi so to. Zato jaz trdim - Te bolezni ta družba ne potrebuje!

Potrebujemo magari deset ali 100 različnih političnih tipov strank in ideologij, ki so vse nelevičarske, vse nefašistične, vse ne nacistične, vse nelopovske. 

Skrajni čas je, da se ustavi ne le Spomenko, pač pa celotno slovensko intelektualno elito. Razen mene in Gustla, seveda, hehe. In vseh nama podobnih, ki se strinjajo, da tako kot ne potrebujemo in točimo solz za levičarji fašisti, levičarji nacisti, levičarji orto boljševiki, levičarji ultra-marksisti, ne potrebujemo točiti solze za katerimikoli levičarji. Čemu? Koji kurac nam bodo, lepo vas prosim?

PS

Za tvoje nad-vrhunske tekste, ki jih v zadnje cajte pišeš, te bom pa izsledil, obkolil, zajel, s pijačo častil, akoravno tak nanese ti še kosilo plačal in če boš priden se ti bom tudi predstavil, češ, evo jaz sem toti shaman, ki sem te tam v sajberbufeti "Pr Gustlni" hvalil, hehe. 

Ajd, ti samo tak nadaljuj, pa razmisli mi vsaj malo o moji tezi, ki se glasi: "Ko jebe levičarje, kdo jih pa sploh rabi in zakaj. Za kampir požret imamo že koloradskega hrošča". Koneckoncef, a kakšno drugo skupino lopovskih motencev rabimo in pogrešamo in hrepeneče kličemo? 

Bojan, škoda te je fant moj, škoda, da bi jokcal, češ odjebajte mi fejk levico pa mi dajte toto pravo levico. Ufff! Civilizirana doktrina solidarnosti in politpraksa, ki rezultira v civilizirani družbi strpnih, je možna šele, če levice ni. In to veliko bolj učinkovita.

Tako kot za enakopravnost istospolno usmerjenih ljudi ne potrebujemo njihovih ekshibicionističnih parad kljubovanja in provociranja skinhead primitivcev, ki jim oni rečejo parade ponosa. 

Potrebujemo kvečjemu parado heteroseksualne večine, ki na paradi in v svojem vsakdanu strastno zagovarja pravice in popolno svobodo istospolne manjšine. Eto, to potrebujemo. Potrebujemo civilizirane nenategunske nelopovske politične sile. Kar levica, Spomenkina ali kakršnakoli druga preprosto ni.

Link

Ni komentarjev: