četrtek, 23. junij 2011

1262705 - nekdanji specialec Mitja Kunstelj izdaja knjigo

[mikstone]
wp.me/pMWyR-73

Mitja,

Samo eno pripombo: O tistem za katerega si tam na blogu napisal, "da je najbrž v sebi pošten", radio Erevan pravi, da je "njegova tarifa 2 milijona". Ojrotof seveda. Dobro? Jebiga, takle mamo! Bilo kuda klepto pizdeki svuda! Eni bojda zase nič nea kradejo, ampak za stranko. Poj je pa valda fredi, kanede, hehe.

In še eno vprašanje: Ali v svoji knjigi poveš kaj KONKRETNO z imeni in priimki in dogodki in zneski o tem kako konkretno so VSI prodajali orožje, peneze pa potem uzela magla, ko rečem "vsi" mislim na: država na prvem mestu in zaradi oz. v okvirju svojih funkcij, ter tudi seveda na precej kmetavzarsko-diletantske načine Kučan, Janša, Bavčar, itd "vsi" po vrsti. Npr. imgainirjamo to - Kučan: " E, Alija, kad si baš ti u pitanju, evo ti oružja kolko hoćeš, jarane. Na! Nosi! Dobro, paltićeš tamo ovim mojim momcima, l to ti je jasno, da je embargo i da ti računa nećemo izdati, i da moraš platiti po solar pejment termz - pare na sunce, tako smo i Rvatima prodali, hehe"

P: Moje mnenje je, da je narobe, da se z državo tako poigravajo. Namreč, preko 100 držav v svetu orožje tudi prodaja in preprodaja, čeprav je to hudo sporen bizines oz. trgovina s smrtjo in mizerijo.

Hkrati menim, da vsi vi, ki nekaj veste o kriminalnih in ali sumljivih početjih, Sloveniji in tej naciji ne delate usluge ko slepomišite. Povejte bobu bob: "Videl sem ko je Janša, Kučan, sekretar te kompartijske frakcije, consigliere one politične bratovščine, ...nejmit pizdek, odnesel kovčeg denarja". Če pa tega niste videli, je to sve skupaj patetično obrekovalno onaniranje. Oz. domišljija na prostem pohodu. Ki je v škodo državi in skupnosti.

Mislim, daleč od tega, da bi jaz kogarkoli od politikov v tej državi izključeval kot potencialnega klepto pizdeka, ne, ma tako kot se sedaj drka ta vprašanja, pa res nikamor ne bomo prišli, razen, da bomo tej svoji državi in zadaj stoječi družbi škodili, hkrati pa pomagali lopovom širiti in debeliti meglo, v kateri se bodo njihova zlodela poskrila.

To se zavedaš, da so tvoj blog že označili za del tega megljenja?

In še eno vprašanje: Podrobno sem bral tvoj blog, a nisem zasledil, da si enega konkretnega modela kdaj omenil. Kam v vseh dogodkih spada famozni Dolenjec z imenom Vojc (Morda samo kodnim imenom, hehe, španskim partizanskim takorekoč)? Kaj je on tam v tvojih predalčkih izpadel homo erectus patriotus poštenus, al je homo murglensis communistae udbae simplex, al kaj tretjega? Mislem, zanima me, je tipo beštija, al je človek? Saj sta bila neki časa skupaj, kanede?

Disklejmer: Če me moraš potem fentati, mi ni treba odgovoriti, hehe.

Link

Ni komentarjev: