ponedeljek, 13. junij 2011

1249192 - državni kolhoz Telekom dobil nagrado za inovativnost

Da ne bi zagrešil kakšen naglavni greh, evo, po disklejmersko diplomacko, a hkrati iskreno do jajc, hehe, najprej čestitam za nagrado. Ker za vsako nagrado je treba čestitati, jebiga, tako so nas že none učile, kanede, pubeci in pupike moje forumske.

PS

Po tadrugi strani, si nea morem pomagat, ko pogledam kako meni kot uporabniku streže toti inovativni Telekom, mi to nič nea zgleda kot "inovacija". Pa tudi sicer mi povezovanje pridevnika inovativni sez telekomovci nekak nea izi funkcionira...sploh.

A jebiga, morda to njim kako ful pomaga....interno recimo...mislem, itak. To je tist ko t.i. "The service provider" ima full koristi, t.i. "The end user" pa žvali dildo in kolne, ker se naprave full obešajo, klicni center pa tudi ob 21.00 oz. naročito zvečer sporoča "Vsi so zasedeni, prosimo počakajte".

Sicer pa, res je lepo slišati, da so telekomovci, alpa keri koli naši delofci dobili nagrado za inovativnost, čeprav je fse skupaj v iber retro, kali ni? Ko bi pred 25-imi leti stopil v kakšno češko podjetje je ob vhodu visela galerija fotografij, gor je pa bila izpisana vsa patetika tega sveta: "Nejlepší pracovník"; "Pracovník - Nejlepší inovátor roku" in podobne nagrade. hehe. A bogami enako je bilo tudi v Westinghouse v USA, le da tam pracovnik ni bil Nejlepší, ampak THE BEST.

Men so taki modeli, ki talajo tovrstne nagrade ful smešni, ne morem si pomagat.

Jaz sem se vedno zavzemal, da se pracovnikom, oz. po naše deloucem vse nagrade in vzpodbude, ki jim jih ima kdo za izpovedati, da lepo v kuverto, modro, belo, rjavo ni važno, samo da je v konvertibilni valuti. In še to sem vedno trdil, da konju ni nič za prvo mesto na dirki in za pokal, njemu je bistveno bolj pomembno, da mu na koncu med podeljevanjem pokalov gori na glavo obesijo žakeljček ovsa, da ima kaj žvečiti, medtem ko se homo sapiensi gredo svoje opičje prevalje sez pokali.

Link

Ni komentarjev: