sreda, 8. junij 2011

1243409 - posebej izrazita kleptoidnost komunajzerjev

Stari, ne vem kako bi ti povedal in vem, da bom težko našel besede, da te prepričam, ma najkrajše povedano: Ni na moji strani nikakršne ideološke zagovedanosti do totih komunistof ali kogarkoli. 

Tako kot ti, tudi jaz pri totih komunistih obsojam predvsem kleptoidno motenost. Je pa res, da ti greš malo predaleč in zadevo furaš nevarno blizu prepada relativizma. Namreč, ni res kar praviš, ker ne smeš pozabiti: Komunisti imajo krajo zapisano v doktrino in program. Krade jih veliko različnih političnih opcij, kot vidimo v realnem življenju, v nas v glavnem komunajzari, v Rvatov Adeze, ki je bolj kao antikomunistična liga, v Amerof kradejo republikanci in demokrati in liberali, ma komunajzari so spešl. 

Komunajzari so to zapisali v doktrino in si za potrebe kraje uredili še "state capture", pa fino zlorabijo državno represijo, t.i. organe za svoje lopovske rabote. Ko so komunajzari Slovenije videli, da svet ne jebe in jih je nateral, da vrnejo v eksproriativnih orgijah odvzeto premoženje, so se oni odločili biti bolj zviti in poslej imajo vzakonjeno tekočo ekspropriacijo v formi diskriminativno urejenih režimov davkoparadavkov. Kritje jim je pa demagoško-populistična mudologija o "solidarnosti". hehe press.

Jaz sez stisnjenimi zobmi zase rečem da sem "antikomunist". Sicer je res, da se lepo sliši če je člouk proti tem lopovom. Itak, hehe, a predvsem zato, ker je tako najenostavneje in najhitreje, sicer bi vsakomur moral razlagati v potankosti. 

Saj veš ko je Suljo stopil v štalo, Hasotu je pa tik malo pred tem počil pas na hlačah, ko je kravo z visoko dvignjenim repom v rokah krtačil. Te pa Suljo fpraša: "Ka teeeeeee, Haso boktenimarad ka te to delaš, jebenti boga, krucefiks porkamadona, ka si nori!?". Haso mu pa odvrne: "Ahhhhhh, jebam kravo, če ti karkoli drugega rečem mi tak nea boš verjamu, čuj". hehe.

Kaj čem razlagat, itak mi nišče nea bo verjel, da sem nea antikomunist, kanede? Evo ti si frend, pa si napak sklepal, da jih sovražim in da imam nekšno travmo sez njimi. Nak! Nič posebnega. Nobenega emotivnega angažmaja do njih jaz nea gojim. Imam samo tiste travme kot vsi, ki so kdaj živeli v komunajzer đamahiriji in razumejo Čorbino pesem "pogledaj dom svoj andjele", recimo, hehe. 

Dober no, mene so malo v času prve inkarnacije komunajzerizma f Kranjcef aretirali, tolk da sem si lahko utrdil karakter in pravočasno izgubil vse dvome o tem kako zlodejska y bogamy sprijena tudi je komunajzarska oblast. Tolk da se naučim, da v svojem prvem krogu ljudi imam umsko sirotinjo špicljevsko v službi udbe. To je bilo vse kul in strašno poučno in na liniji mantre "fse, kar me nea fenta, me ojača, čuj", hehe.

In še nekaj je. Jaz se ne morem delati mono, da sta Potrč in Turk, na primer, karkoli drugega kot to kar sta vedno bila, če pa danes še bolj kot kadarkoli tolčeta ideje KPS in to v orto. Komunajzara, pač. In to tudi glasno in jasno povem. Ker je to treba povedati. Veš zakaj? Zato, ker njihov poskus, da se skrijeta s pomočjo preoblačenja in preimenovanja nam more biti v opozorilo, da imata pač neke zle lopovsko-nategunske namene. 

Zakaj se bi sicer komunajzarski volk šel kamuflirat v levonasredinsko babico? In to tak nerodno in nespretno, da se še vedno hvali, da je social-demokrat. Kot bi to bilo neki pizitivnega in manj doktrinarno kleptoidnega, jebote. Sicer pa, mene je moja prava babi, hehe, naučila, človek poglej v čevlje in ti bo jasno kdo je, politično opcijo pa poglej v zakone, torej politično prakso. In ne v mudologijo o "veselju do socialnega kapitala in enakosti in enakopravnosti".

Link

Ni komentarjev: