četrtek, 11. avgust 2011

1316663 - katerega politika bi si še upali povabiti domov

[depersin]
> [0219K21]
> Nesi si Janšota domov, če ti je tako všeč.

Dobro te je utišal.

Hehe.

Čeprav se vseh Janševih grehov in hude nečastne izdaje nas svobodo čaščečih in tudi vseh drugih poštenih, miroljubnih, življenje, svobodo in druge ljudi spoštujočih državljanov Slovenije, kateri smo Janši dali svoj glas, ko je zmagal, zelo dobro zavedam, saj je sledeč sluzastemu političnemu oportunizmu, morda celo lastnim rentarskim zablodam, ali zgolj nekritično prevzetem komunajzer bluzu o "soc državi", kar bi bilo še huje, pustil nedotaknjeno satanovo komunistično seme v sistemu, bi jaz z Janšo lahko z veseljem in zadovoljstvom pil terančka recimo, športal in pel vesele y bogamy jebačke narocke napeve takisto. Brez težav. Ker je zanimiv možak in ker je že to, da je komunistična beštija proti njemu in mu nenehno streže po življenju, znak, da je iz sez žnjim nekaj [tudi] v redu, hehe.

Kdor nima svojega kompasa za orientacijo na politsceni in nima keša, da bi si ga omislil, naj pogleda proti komu sika komunajzer kača in le tega da v predal "Dobri iz Negove". V čast Iveku, ki ga je komunajzer beštija fentala na pravdi Boga in to samo zato, ker je odkrito z odra grmel resnico, da je vsak komunist in levičar zgolj običen, nezdravljen ali zdravljen, realizirian ali še nerealiziran mafioz in lopov in zlodej ter brez vsakega dvoma asocialen motenec s klepto agendo.

S številnimi pizdeki, kot sta recimo tovariš major Mitja in tovariš Tretjerazrednovič Iljič Uljanov Von Tuerk zum Gnusostan, pa ne bi mogel za isto mizo prostovoljno sedeti eno mikrosekundo, niti če bi me omamili iz sez kakšno hudo substanco ter mi hkrati želodec do vrha napolnili z antibruh tabletkami.

Že ob omembi druženja iz sez žnjimi, bognedaj pri meni doma, fuj, fuj, fuj, bi use okol sebe pobruhal.

Zato mene tovariš Mond s svojo patološko komunajzer-genetsko pogojeno hostilnostjo do Janše in metanjem naprej, češ pelj si ga dam, če ti je ok, nič ne gane. Janšo si peljat dam ni nikakršen problem. Je pač zanimiv slovenski državljan iz sez javno znanimi zablodami in politprakso, ki meni osebno ni kul, ma zaradi takih zadev civliziran človek ne renči na drugače normalnega sodržavljana, ampak Janši preprosto na voltivah ne da glasu. A tisti, ki Janši zaradi tega ne da glasu bo glas še manj dal kumunajzarom, ki so komunistično zlo vzakonili in grozijo ter najavljajo še poglobitev tega zla.

Eto tak je iz sez tem pr nas shamanovih, po domače pri financeforumaševih. 

Mondovih NjegovihSvojih pa ne bi peljal domov, ker so komunajzer gnusi, ki odkrito častijo klavce oz. če smo čist natančni, odkrito častijo zverinske beštije, ki so sposobne pobiti celo družino Mauser z otroci vred, dojenčke na Petričku pustiti shirati lačne na mizi in ljudi žive zazidati v rudniški jašek. In odkrito častijo njihova zlodela, ki jim rečejo "tekovine [katere bodo pred narodom branili iz sez pobijanjem naroda, če je treba]". Še huje, ves čas skrivam kje sem doma, da mi kumunajzer beštija ne bi izvedela, pa sama prišla na kavo, hehe, jeboteallah. Tudi to, per se, je tuga pregolema, tovariš Mond!

Takšne sodrge, ki ljudi žive zazida v rudnik, ne bi smelo biti na prostem. Pržun je kraj kamor sodijo beštije, ki takšna zvestva počnejo y bogamy beštije, ki jih uradno in protizakonito in protiustavno poveličujejo, takisto. Po naši ustavi je veličanje fašistov in fašističnih zločinov ferboten, če jaz prav štekam tote naše zakone in Ustavo. In? Kaj pa praksa? A, jaaaaaa, oni so se verbalno samodeklarirali, da niso fašisti. Mi bi jim pa naj verjeli na besedo, ker so pač zraven dodali še "majke mi sudija". Yeah, right. Oz. po eskimsko - "Ma, moj kurac nisu, bre, nego šta su, matitereze morebiti?"

Konec koncev, nujno li je poveličevati zverinske komunistične beštije?! Ha, pizdeki, nujno li je?! Kaj, a dihati ne morete brez tega, al kako? Ne zmorete utihniti, al kako? 

Link

Ni komentarjev: