torek, 16. avgust 2011

1321744 - nepremičninska Absurdistanija

[rename]
Odgovor je preprost.
1/3 odhodkov znašajo dejanski stroški z gradnjo
1/3 so svetovalne pogodbe (Liechenstein ipd)
1/3 pa vzporedna gradbišča

In tako prideš do prodajne cene 4500eur za m2, ki bi komaj pokrila zgoraj našteto.
Kupcev pa ni.

Exactement!

V trenutku, ko so naši pizdeki po trgu smetili z oglasi, da "prodajajo te ali one dvore po 4500 na kvadrat, Anderlič pa celo po 7500, ...navali narod....daj peneze, gradnja se začne jeseni", hehe, mamico vam nategunsko, mi je nek bosanski gradbenik namazan iz vsemi žavbami, ki je takrat bil globoko v totih poslih po Sloveniji, pa je z mojim znancem v kooperaciji tisti trenutek gradil nekaj objektov, v trenutku slabosti zaupal tole: " ...jebeš mi mater, ta Slovenija ni normalna, če bi imel svoj denar, da me banke ne izsiljujejo, ti znam to zgraditi po 850 EUR na kvadrat. Mahhh, evo, celo z oderuškimi bančnimi krediti me to ne stane več kot maksimalno 1550 in to na lokacijah kjer so vrednost parcel dvignili v nebesa in to tja v ozvezdje Absurdiae Maximallis. Sam si pa zdaj izračunaj po čem se bi to moralo dati na trg. A boli me kurac, ne bom jaz edini ponujal za nižje, če pa vsi tolčejo od 3200 navzgor."

Etooooo, to ti je to! Smo pač nepremičninska Absurdistanija v rokah motenih hlastačev po hitrem zaslužku in v rokah gradbeno-politične mafije, ki jemlje politično šticngo polej so pa hvlaijo, da so jim peneze dali frendi na lepe oči. Jazbinšek je oni dan na TiVu citiral nekoga, ki da je rekel: "To kar je v Južni Ameriki oz. južnoameriški mafiji kokain, to so v Sloveniji oz. slovenski mafiji nepremičnine.

Link

Ni komentarjev: