petek, 12. avgust 2011

1318184 - kakšno dekoracijo učbenikov nam za letos pripravlja tovariš Lukšić

[s69t]
> [janezpizdek]
> BTW, a ste videli to sezono knjige in zvezke za vaše šolajoče se pamže? Zvjezdočke so povsod. Da se bre vidi, da je na oblasti KPS.

Nismo, imas kaksnen predlog, kam naj pogledamo? Thx.

Moram pogledati za kaj vse gre, ma par dni nazaj so se sestrini vrnili is šopinga s knjigami in zvezki in notesi in podobno kramo za mulca, pa sem na enih treh zadevah videl zvejzdočke kot bi se bilo pisalo leto 1948. hehe. Bom jutar sestro fprašal, da mi še enkrat pokaže ozvjezdočkani material. Par let nazaj sem moral v šoli učiteljici eksplicite prepovedat, da mi mulca vozi pod komunistične spomenike peti partizanske borbene pesmi "razpodite, zažgite, ubijte" in podobno, ter ploskati zombijevskim komunajzer hujskačem. Kar belo je pogledala, češ kaj je s tem narobe. Takle mamo, jebiga. 

PS
Približno istočasno pride mulc iz šole pa vpraša kdo je bil Tito, jaz pa kot iz topa - zločinc. Potem pa par dni zatem na TV kažejo Hitlerja, pa tamal vpraša, Oči, a to je ta Tito? Jaz pa - Ni je pa zelo podoben, v glavnem, oba sta zločinca. Jebenti, otroka mi bodo čist zjebal, če ga sam doma nea bom pravilno podučil. hehe.

Link

Ni komentarjev: