četrtek, 5. maj 2011

1198012 - Zorangutanove silne međunarodne veze i poznanstva (PS nado ponimat' po-russki)

A: "Hello, Unesco director-general's office, how may I help you?"
Z: "Giv mi Irenu, prosm, nje,...Irenu prosam...pliz"
A: "I beg your pardon Sir, do I understand right? You want to speak to Mrs. UNESCO Director-General Irina Bokova. Whom am I...
Z: ..."jes, jes, Aj vont Irenu, Irenu pliiz, nje"
A: "Who do I speak with, Sir, please?"
Z: "It iz Aj, Zoki, tel Irenca it iz Aj Zoki, Zoki from Lublana, prezdent of siti, prezdent.."
A: "One moment Sir, I'll put you through...[glasba na čakanju]"
UDGIB: "Irina speakinjg, how may I heljp you?"
Z: "Irena, it iz Aj Zoki, Zoki iz Lublane, du ju spiiik rušn, rusko, rusko, govorš rusko, znam das Bugarka, al mi Sloveni...?"
UDGIB: "Da, kanječna, ja gavarju pa rusko. A VI kto, izvinjite?"
Z: "Eta ja, Zoki, Zoki iz Lublane, znaeš ono, jutub 'neka sidže didžej', ja slovanski brat, Zoki, načaljnik goroda Ljubljana, samoj lučši gorod v vsjem Mire, panjimajete Irenca, nnje?"
UDGIB: "Vot, padaždjitje štob sebja ponjela, vooooot, jeslji ja vas pravljna ponjela, Vi z Ljubljanji, Slavjenjija, Vi Merom Ljubljanji, da?"
Z: "Da, da, ja načaljnjiik goroda Lublana, mer, da, da, "mer" se kaže, u pravus ti, Irenca moja"
UDGIB: "Izvinjite gaspadjinj Zoki, a ja vam magu pamagatj kak?"
Z: "Pa, Irenca, ti imaš ovo s knjigama nešto, ovo što su ti japanci ili neznam ko otkazo, pa sam mislio da mi to nabaciš, znaš, ovi ludi Slovenci vole da čitaju, njima ti je to ko da im dovedeš Cecu, ti panjimaješ, eta ja tebi skazao po srbsko, da me ceo svet razume"
UDGIB: "Aha, aha, Vi možetj bitj gavaritje ob etom UWBC, Junjeska Worljd Buuk Capitalj, da?"
Z: "Pa da, to, to sam skazao, Irenca, to da mi nabaciš ako možeš, nekako..."
UDGIB: " Vooooot, vooot, padjaždjitje minutočku...sljedujušči god njeet, daaaa,... good 2010-2011..., Japončiki atkazaljisj, i vi možetje, da kanječnja, možetje vi, nu nada vam kanjdidjatjur..."
Z: "Irenca, spasiba t' ko sestri, kakda prijehaš u Lublanu, vodim te ja lično u Knaflov prehod u As il u Kubo, znaeš ti, to imamo mi tu blizu nobl restoran, u Kubo il u As, tamo kod Katisark, da večeraš sa Potratom, ministrica, znaeš i premijera ti dovodim za fotosešn, ako treba..."
UDGIB: "Vi znaetje, ja izvinjajusj, u menja jestj sledujušča ustreča, ja vas nazadj na maju asjistjentjku pereklučaju, i Vi z jejo padrobna absuždajte kak etu kandjidjaciju zdjelatj i kak njominjacija idijot i eta vsjo, ladna?"
Z:" Dobro, dobro Irenca, imaš eno laško u dobrom, mamo zdaj tega Tajkun, ja i Štefka od Kučana pijemo.... Vodiću te kod Mome u Portal na muzku, ti samo prijehaj kod nas, maš uvek odkrite dveri, vedno maš, znaeš Irenca, nje"
UDGIB: "Harašo, mi dagavariljis, dasvidanja gaspadjinj mer, dasvidanja, vsjevo harošova vam i vašemu tjimu"

PS

Ima bre Zoki veze i poznanstva kamor se obrneš. Po mojem niti Čak Noris nima več frendov na fejsbuku kot Zoki odkar je Zoki repal na Youtubetu.

Link

Ni komentarjev: