petek, 27. maj 2011

1225478 - slabo kaže z "reformo", če mora kamarilja onesnažiti medije s pezdetom Kurćanom

Fuj! in S I K T E R!

Kakšna srdita kampanja komunajzarof za "reformo", kakšno orkestrirano tuljenje volkov zbranih tu za ograjo z jagenjčki in ofčicami Slovenistana. Kakšna ofenziva večnih praetoriancev.

Ja, ja, boj za komunistično nasilno-uravnilovsko doktrino je to, zato se pa vsi oglašajo, zato vsi tulijo in mimoidočim kažejo svoje od stekle komunajzarske sline kužne čekane.

PS 

Od mene imate trikrat ne, da nea bi bilo kakšne pomote. In od vseh članov moje družine takisto. Lahko še 1000 "neodvisnih ekonomistof", buuuuuuuuhahaha, grohotom se smejem, jebenti boga, in celotna bulumenta spomenk, bućkarof, kučanof, tuerkof in kar je še tovrstne komunistične nomenklaturne kamarilje tulijo v Luno celo nač iz petka na soboto in iz sobote na nedeljo, pa bom jaz samo še bolj utrjen v mnenju, da je zločinske naklepe komunistične mafiej treab onemogočiti.

PPS

A je tega slovenskega Čaušeskuja res treba vedno pripustiti v medije čim odpre svoj zlodejski gobec? A mu je res treba tako servilno, pohlevno in poniglavo delati uslugo pred vsakimi volitvami, jebenti? Naj se prijavi na forum tak kot mi vsi, pa žlobudra. Da ga člouk vsaj lahko da na ignore, jebotvasalah!

PPPS

V nedeljo zvečer bo jasno ali Bog je ali ni povsem od Slovencev obrnil glavo stran. Če bo modrooki kepec prepričal dovolj bebcev pa da jim zlodejski nameni uspejo, potem, kot sem že konstatiral, tej naciji ni pomoči. Lahko samo izvedemo escape sekvenco, zadnji pa še ugasne luči, čuj.

Zakaj nas vse tak kot mene recimo ne bi kratko malo bolel kurac kaj ima komunist Kučan za povedati?

Link

Ni komentarjev: