četrtek, 5. maj 2011

1198553 - bolje da Mećkator dokončno crkne kot pa se ga polasti tuja kapitalistična roka

[bricktop]
Naj ga odkupi "slovenska predelovalna industrija", ki je baje tako ogrožena. Ali pa naj z nekom dajo skupno ponudbo. Sicer se res govori na Hrvaškem, da je Agrokor zelo slab plačnik in torej ta prevzem za dobavitelje ne bi pomenil nič dobrega, ampak če se hočejo tega obvarovat, naj izpljunejo keš. Svoj in ne mojega.

A Mercator je pa dober plačnik, al kako? Mislem, ne da bi mi ta Agropizdun bil ne vem kako simpatičen, ma medvrstični mesiđ o Mercatorju ti je fkurcetu. Pa še to, ne pozabimo, da blagovna znamka Mercator sploh pa ljudje, ki delajo tam vred sez njihovimi plačilnimi navadami nea bodo nikamor izginili ko jih XYZ prevzame. Lastniško prevzame!

Men je celotno dogajanje ogabno. Lastniki naj razpolagajo s svojimi deleži kakor želijo, trgovci z novci in turci s kurci naj pridejo in ga vržejo na mizo, pa da vidimo.

Vidim, da se je povsem pozabilo zakaj naši lasntiki to prodajajo in kakšne bodo posledice če jim ne uspe. To je tak kto če bi jaz med "obdobjem debelih krav", hehe, nerezonsko kupil hudega ferrarija, pol bi prišla kriza in mi jebala mater in mi pokazla kozje molitvice, jaz bi pa ob avtu v garaži zraven lamentirlal o domoljubju in pel ono partizansko borbeno "Sedi komsomolka Jana na kamen studencu fkup tišči noge in jo ne da Nemcu"

Mislem, ej, mi smo svetski zagovedani roftarji. Raje vidimo, da se nam premoženje spremeni v govno in celotno gospodarstvo skrahira ali povsme reatrdira od nenehnih incestnih onegavljenj, kot pa da ga prodamo za paneze, kadar moramo. Za peneze jebovasalah, ne za kocine ali komunistične nazisoc pravljice! 

To je men ravnanje na liniji "razjezil se je slovenski pastriček na soseda Rvatarja in odsekal sebi kurca". Eto!

PS

Men to vse skupaj diši po tem, da nekdo drka in pelje zadevo v točko, v kateri bo država iz mojega žepa kupovala Mercator. In bo državnega kapitalizma a.k.a. socializma dvapikanula še več. In bomo še bolj ropani in reketirani. Grejt sakses, jebonasalah!

Link

Ni komentarjev: