[tadejkot]
Res ni ravno nujno, da nam servirajo tako pogoste in obilne obroke domislic tega spin doktorja Pozitivarjev... ampak, v morju vseh JSovih današnjih spinov (moj najljubši je sicer tisti o kriznem menedžerju, posebej specializiranem za ekspeditivno vodenje sanacij spomenikov, subspecialistu za črko M) se najde tudi kaj zanimivega. Nekaj je bilo celo takega, da nisem vedel, ali sem vmes slučajno kaj čudnega pritisnil, da me je vrglo na forum financ, pa da tam spet Šaman goni svojo mantro "komunizem/socializem = državni monopolni kapitalizem", ali res berem še naprej intervju z JSom :) Evo citat:
"Prešli smo razdobje kapitalizem – socializem. Sama koncepcija kapitalizma je bila napačna. Kapitalizem je bil in kapitalizem bo in je dejansko posledica enega normalnega delovnega procesa, ki ustvarja presežek nad tem, kar mi porabimo za svojo življenjsko ekistenco. Ta presežek se pa imenuje kapital ali pa privarčevana sredstva. Kdo je pa lastnik teh sredstev? Ali je to država, ali je to posameznik, to je pa za mene sekundarno vprašanje. In vsak človeški red v svetu bo moral računati s tem, da bo imel živo človeško delo, ne samo delo rok, ampak tudi delo pameti in da bo imel privarčevana sredstva, s katerimi bo lahko to materializiral."
Najbrž so ugotovili, da je pač treba, če si izbereš Jankoviča za front mana, narediti nekaj korekcij v PiaRu. Da se zasebne lastnine ne dela apiori sporne (da je to kao sekundarno vprašanje), če je pač tvoj front man en od z njo bolje založenih občanov. Je pa hkrati v tem sestavku tudi priznanje, da je vsak sistem, ko ga odviješ iz celofana, na koncu kapitalizem in da je to baje naravno - morš mislt, kaj si ata upa rečt ovcam po 70 letih :) Da je socializem torej le oblika kapitalizma, kjer presežki ves čas prehajajo v last države (in ne, ni rekel "v last vseh nas" ali pa "v roke delucov", ampak "v last države"). In še nekaj zanimivega je priznal. To, da je po njegovo, po Pozitivarsko torej, potencial za kreacijo kapitala vsa razlika med vrednostjo dela in med za eksistenco potrebnim. Če torej vemo, da je to temeljni aksiom, lažje razumemo cilj našega uravnilovalnega davčnega sistema in sistema določanja plač s kolektivnimi pogodbami v sloveniji in jugovini, in znotraj tega tudi permanentne minimalce mercatorjevih trgovk ali pa neplačane bosance z gradbišč (ti so pač bolj tough, pa rabijo za eksistenco še manj, nje). Spin doktor JS v resnici prizna, da je socializem oblika kapitalizma z enim samim kapitalistom, ki je hkrati tudi avtor pravil igre in sodnik na igrišču in lahko torej zato v (tudi tu prisotnem) boju med kapitalom in delom enostavno postavi arbitratno vrednost dela precej nižje kot jo tržno dosežejo kapitalisti v nesocialističnih državah - tja do nujnega/potrebnega za življensko eksistenco, kot pravi.
Sem prebral trikrat in se nisem mogel načudit. Je RTV sabotiral intervju s prišepetovalcem, ki je uspel neurosprogramirati JSa, da izjavi kaj takega? So slučajno agenti imperialističnih sil v dom upokojencev v njegovo sobo naštimali skrite zvočnike, ki jih sredi noči prižgejo in mu predvajajo specialne psihoterapevtske traktate, ki sugestirajo iskrenost. Če so do zdaj recimo uspeli doseči priznanje temeljne narave socializma, madona, kaj vse še utegne priznati, če bo šlo tako naprej...
Hehe, maestro Tadej, vidim, da ti tudi zelo fakin dobro in v podrobnosti poznaš te beštije. Eskimi bi rekli, "znaš ti te razčefukane stare flinte, kad su još pištoljčići bili".
Sicer pa, oni zelo dobro vedo, mona, saj jim je tovariš Visarjonovič že leta 1948 pod nos pomolil, da je socializem zgolj državni kapitalizem. Zlasti Kidričeva in Kardeljeva oblika.
Ti in jaz ter zdaj tudi tovariš Stanovnik, ker ga je huda sila pritisnila, smo samo oplemenitili to staro konstatacijo (tudi priznanje!) tovariša Staljina, ter dodali, da je ves čas od trenutka, ko je v svetu prvič bilo več kapitalizma kot fevdalizma, na svetu en sam sistem - K A P I T A L I Z E M. Le da so rdečetalibanski boljševiški mafijski reketarji in mudologi-nateguni svojemu monoteističnemu, monolastniškemu kapitalizmu, zavoljo muljanja in nategunjenja širokih narodnih množic nadeli domišljijsko mudološko ime "socializem".
Zaradi mene in tebe bi njihovi vrsti spačenega in sprčenega kapitalizma rdeči talibani lahko rekli tudi "gasilska veselica", midva itak veva da gre za kapitalizem. Monoteistični! Monolastniški! Ma ipak zgolj in samo kapitalizem.
Zavoljo tehnične korektnosti moje, tvoje in JS-jeve debate na temo kontinuitete državnega kapitalizma v Kranjcef, je treba dodati, da je bolj ali manj v vseh okoljih sveta prisotno tudi vsaj malo fevdalizma. Če ne eksplicite in vidno pa prikrito.
Seveda da je v prvi in zdaj tudi v drugi inkarnaciji [pretežno] državno-nomenklaturnega kapitalizma v Kranjcef ves čas prisoten tudi fevdalizem. Le tega prispeva ravno element nomenklature. Ki se je poslej zgolj razdelil v dve podskupini. Politične fevdalce in fevdalce-tajkune.
Za najbolj plastično doživetje skrajnih dometov fritzlovstva slovenskega rdečega fevdalizma se odpravite v kakšne rofte koder stoji kakšna tovarna v rokah lokalnega rdečega mogula, poslej rdečega tajkuna. Lokalni sužnji, ki strahujejo od izgube šihta, so bolj ali manj v popolni oblasti rdečega fevdalca in povsem pohlevnizirani, beri fritolezni. Kar je ženskih bitij vsaj približno godnih za prvojeb v družinah teh sužnjev, je lokalni fevdalec vsaj otipal če ne že "obdelal". V tovarni pa čisto vse že "obdelal", junouvotajmiin. Vem o čem govorim, ne le videl na lastne oči, pač pa se mi je nek tak fevdalec hvalisal in to na tak način, da je tri uslužbenke, ki so med mojim obiskom bile prišle v pisarno temeljito otipal. In mi povedal, da mu ga redno cuzajo. A to ni niti približno najhuje. Sam bog ve kako daleč vse to gre v teh naših fevdalnih Fritzl-kleteh širom rdečega Fritzlstana, že 20@45™ v oblasti rdečih nomenklaturnih guzonj.
Tako je to, če osebna svoboda v stalibanizirani kolektivistični đamahiriji ni vredna niti počenega groša.
Ni komentarjev:
Objavite komentar