petek, 18. november 2011

1445371 - purinoli o narcisoidnosti dementiostanskih mandatarjev

[dob]
Mimogrede,
puri, kaj misliš, da je Pahor v času svojega mandata kdaj bil znotraj teme mandata?
Meni se zdi, da je temo totalno zgrešil. Lahko pa da je to samo moj občutek.

Večina dementiostanskih mandatarjev so bili narciski. Oni živijo izključno v mandatu, ki je omejen na zrcalce, kamere in mikrofone. Tu ni nobenega prostora za kak "mandat predsednika vlade". Z lahkoto si zamišljam takele scene :

Križanič, pomočnik Isajlovića : "Borut, jebemti, še zdaj nisi podpisal emisije obveznic za 2 G€...."
Borut : "Franci, Simona mi je rekla, da sem to kravato nosil že prejšnji teden. In groza, tudi za gate je nekaj podobnega momljala..."

Če gremo nekaj let nazaj, gre pa takole :
Rop : "Tovariš Prvi, nekaj firm še ni prevzelo naših nepovratnih sredstev, kaj naj naredim, komu naj dam ?"
Dr. Janez : "Na Titicaci sem špilal na frulo, odmev mi je pa vrnil krike poklanih med seboj, kar sem napovedal že ob poskusu, da me vržejo s prestola..."

Kot vidiš, smo znotraj mandata, konteksta...samo mi plebs. Vsi plemiči se poserjejo na kontekst, mandat. Henrik VIII je eno kraljico skrajševal za glavo, ko je že drugo ribal. Naš politbiro je pel slavospeve diplomiranemu zelenjadarju, ko je manekena že skrajšal za (politično) glavo. Tam v specialni ustanovi v Polju se to tudi pogosto dogaja, čeprav v manjšem obsegu in bistveno bolj nedolžno.

Link

Ni komentarjev: