četrtek, 17. november 2011

1444254 - česa vse je zmožna kamarilja v svoji nenasitni sli po oblasti

[miroko]
Tega nesposobnega Pahorja in mafiski trojček ste volili sami (večina). Torej so za stanje v državi krivi volilci komunistično-mafiske opcije. Ja, volilci, ki ste volili nesposobneže in kleptomane. Janša ni bil dober in kot ovce ste nasedli zrežiranemu poku iz Murgel.
Volite ponovno Pahorja (saj je še vedno lep in mlad) in svojim otrokom uničite prihodnost.

hehe. Volite Pahorja, še vedno je lep, mlad in nesposoben. Če bi mu dve ofci narisali na papir da jih tam narisane čuva, bi eno izgubil. Pač šaban, nesposoben za čobana narisanih ovac, da o onih živih niti ne gučimo. A, mejk noiu mistejk, hkrati dovolj pokvarjen, da glorificira klavce, mafijo, lopove. In sodeluje v nekaj skrbno premišljenih ropih nacije. Ropih stoletja in tisočletja. ROpih leta in mesec tudi. Ko namesto katarin in simon "prevzema vso dogovornost". Uhhh, kako je naciji ta njegov prevzem ogrel srce, hehe. Baš mso se vrgli v totla nirvano in lothuseaterski spokoj. Borat prevzel odgovornost? je? Fino, polej smo na varnem....eeee....eee....nooot!

Sodleoval v stotinah načrtno, sistematično, doktrinarno zakoličenih, premišljeno, zahrbtno domišljenih tekočih in disruptivnih hipnih, priložnostnih ekspropriacij. Ta avša je soudeleženec v velikih antinarodnih zločinih. In ima ravno dovolj pameti, razuma in uma, da dojema, da je v družbi težke fašistoidne mafije.

Kajti, ne pozabimo, Janši se je zjokal na rami rekoč neki tacega (povzemam radio Erevan): "Ehhh, Janez, nimaš ti pojma česa so ONI™ zmožni. Nimaš pojma kako ti zavidam, da si na njim nasprotni strani (op.av. in na Pahorju nasprotni strani tudi) pa vsaj veš na čemu si. Pazi se jih Janez, to so nevarni ljudje zmožni "vsega" (Beri zmožni umorov!), ne pozabi nikoli kaj vse so že storili". Naprej je Janši bilo dovolj, da še enkrat pogleda povzetek, kaj vse so njemu in drugim do tedaj počeli in kaj so naredili Dobremu iz Negove.

PS
Ko je podobna mafija na vrhu države v Sarajevu, najprej zalezovala, potem pa hotela ubiti novinarko in odgovornega urednika in lastnika medija, ki je pisal o nečednostih klepto-zločinske kamarilje na vrhu države, ki se je, tak kot naši ww2 kobajagi zaslužni "borci", ki je kobajagi po njihovo dober razlog za večno pravico prvojeba in nadmizno-podmiznega jemanja politične šticnge naciji, skrivala izza avreole "dotedanjih kobajagi zaslug za državo", je ameriški ambasador osebno poklical Izetbegovića in mu bluntly jebal mater, rekoč neki tacega: "Ako jima sfali ena sama dlaka na glavi we will hold you and your party fully responsible" ( po domaće - jebaćemo ti mater in razturiti tebe in tvojo smrdljivo talibansko-vehabijsko morilsko mafijo, da ne bo ostal kamen na kamnu, mamico vam balkansko-klavsko-podmuklo-nategunsko!"

Izetbegov ić je neki malo sral, kot kakšen šolarček, enajst minut zatem so pa vsi mrakobni modeli, ki so po sokakih Sarajeva zalezovali novinarko in urednika misteriozno izginili nazaj v svoja zeleno-talibanska kačja gnezda. Kar je CIA skrbno detektirala in poročala ambasadorju.

Ambasador je pa na dom urednika poslal agente CIA, da ga skupaj z družino nemudoma za nekaj mesecev evakuirajo v tujino. Urednik je vse opisano razkril, ko je o tem govoril na HTV pri Aleksandru Stankoviću v oddaji "Nedjeljom u 2", ko je povedal, da je ambasadorja vprašal, ali to pomeni, da se mora izseliti za vedno, al samo za par mesecev, kajti če je za vedno, potem sploh ne gre, pa magari, če ga fentajo. Bilo je dogovorjeno/zagotovljeno, da bo to res začasno, da Ameri v ozadju raziščejo, ali je vse pod nadzorom Izetbegovića, al obstaja tveganje, da ga kakšen taliban poči "po svojem osebnem planu".

Janša najverjetneje uživa podoben status. Če ga ne bi, bi mu že davno stregli po življenju. Na primer, zdrsnilo človeku pri plezanju v gorah. Jebiga, človek ima slabo in nevarno razvado, da rad hribolazi, kanede, klin se izpulil slučajno, hehe. Odvisno kako močno zaščito ima Janša pri Amerih, lahko da tudi takšno, da mora naša rdečetalibanska mafija, tak kot sarajevska zeleno-talibanska, paziti, "da se mu kaj slučajno ne zgodi", junouvotajmiin. Auuuu!

Odtod toliko poskusov da se mu napakira kakšna dachauprocesna Patria. Ker vedo, da bi to pr Amerih nekak šlo skoz, hehe. Živ je, uspešno ognojničen in nosi stigmo, da je naredil nekaj, za kar Ameri imajo zero tolerance.

Kumunajzer rdečim talibanom to sicer bolj slabo gre od rok, junouvotajmiin, "neznani kraj, neznanega dne, neznao, neznano, neznano..."hehe.

Čeprav, oni si po mojem na svojih smrdljivih komplotarskih kumunajzer seansah, kjer so snovali vse te patrie in jankoviće, hehe, dopovedujejo tak: Sou far sou guud, glavno je, da se ga je smrad gnojnice prjel, pa je prejšnje volitve izgubil. Zaj ga mamo na sodišču in bo gotov zato dobil 15% glasov manj, Virant mu jih bo odžrl še 15%, pa mi polej Virantu povemo da vemo "tisto o njemu" in ga dobimo na našo stran, upamo, da si Zoki s svojim abotnim momlanjem nea bo sjebal več kot 20% glasov, saj je samo še dva tedna, pa bo Danilo imel dovolj podlage, da se Ameri ne zbunijo, ko za mandatarja določi Zokija, čeprav bo zmagal Janša. merklca ej nevarna, da pokliče in zagoriz Danilotu, hehe. Polej bo spet štala z Janševimi v parlamentu, morda celo spontani nemiri, ma našel se bo še kakšen "odgovorno razmišljajoči poslanec iz SDS", Pucko mu materino, ni vrag da se nobenega nea da krekat alpa kupit..

Kaj pa narod v vsemu temu? Ehh, narod je glup ko kurac, narod bo nasedel na mudološko leporečno pihanje sladkobnih pasatov na dušice, tako kot recentnih 20@45. To vedno pali, narediš govor, v katerem poskrbiš, da se izmenično psihodelično ponavljajoče pretakajo v glavnem besede "enakost", "enakopravnost", "solidarnost", "več davkov bogatim", "UTD", "UTP", "UTx", malo dša gor kahlna da okrancla z abotno razlago levičarstva češ mi partizani enako levo, oni ki so desni so pa antipartizani, torej fašisti, kanede, in si že zmagal.

Link

1 komentar:

Nedzla Kerso pravi ...

Dober dan vsem !!!
Moje ime je gospa Nedzla Kerso in danes govorim kot ena najsrečnejših oseb na svetu in povem, da je posojilodajalec rešil mojo družino pred najinimi slabimi razmerami, njegovo ime bom povedal svetu in z velikim veseljem rečem, da moja družina se je za vedno vrnila, ker sem potreboval posojilo v višini 50.000 eurov, da sem lahko začel svoje življenje, saj sem bila ena mati samohranilka s 5 otroki in zdi se, da se svet zanaša na mene, ko sem poskušal dobiti posojilo. Od bank in spletnih bank so mi zavrnili posojila, dejal, da je moj dohodek nizek in nimam zavarovanja za posojilo, zato grem po spletu iskat posojilo, ko sem naletel na lažne posojilodajalce, ki ves moj denar zahtevajo s sladkimi besedami.

Dokler nisem videla objave mame gospe Marije s spletnega dnevnika in se ne strinjam z njo, mi je dala vse pogoje in sem se strinjala, presenetila pa me je s posojilom, ki spremeni moje življenje in mojo družino, in sprva sem pomislila to ne bi bilo mogoče zaradi mojih preteklih izkušenj in lažnih obljub, a na moje presenečenje sem prejel posojilo v višini 50.000 evrov in vsem, ki resnično potrebujejo posojilo, bi svetoval, naj se obrnejo na gospo Marijo Aleksander, žensko njene besede, podjetje mati mati dobro poznan z naslovom spletnega mesta podjetja in za lažne posojilodajalce, ki nimajo naslova spletnega mesta, se lahko obrnete na mati Marijo po e-pošti: (mariaalexander818@gmail.com), ker je najbolj razumevajoč in prijazen posojilodajalec. kdor želi posojilo ali kako pridobiti izvirno posojilo, naj se obrne na njen Via.


e-pošta: (mariaalexander818@gmail.com)
whatsapp: (+1 651-243-8090) Viber; (+1 651-243-8090)

Za več informacij se lahko obrnete na Nedzla Kerso (nedzlakerso@gmail.com)

Hvala vsem