nedelja, 11. september 2011

1352189 - obstaja nevarnost, da premoremo precej pritajenih rdečih Breivikov

[amy2011]
boš dobil, kar že dolgo časa tako iščeš, pizdek, ne skrbi... pa janša gor al dol...

To bi naj bilo kaj že? Me boste vrgli v fojbo?

PS

Sicer sem pa to že dolgo napovedoval. To, da je nevarno komunistično beštijo pustiti nesankcionirano oz rakasto rdečo gangreno nezdravljeno, hehe, ker bomo v obliki kumunajzer-talibanskih metastaz, prej ali slej v SLO fasali teroristične rdeče brigade. Le, da sem jaz napovedoval, da bomo to doživeli šele takrat, ko boste kumunajzeri po enih 4-5 mandatih v opoziciji, od silne togotnosti ker niste in ćarđ, pričeli z rdečim vandalskim terorjem, ker vam semuljičevsko naročeno prevratniško ustrahovalno ulicotacanje ne bo pomagalo, kar pomeni, da boste končno odvrgli maske in se samodezauvirali za to kar ste - za obične teroristične fritzlovske nasilnike vedno brez napake usmerjene proti svoji naciji. Proti ksenotom pa le takrat, ko jih imate za tekmece na poti vaših tiranskih fritzlovskih aspiracij.

Čudi me, da ste zdaj pohiteli in že na samo prvo pomisel, da naslednjega tega konkretnega mandata ne boste videli, že grozite s fojbam in ponovnim polnjenjem hudih jam.

Gustl, prosim, ne mi tega pizdeka blokirat. Naj piše, da vsi uživamo v demonstraciji sprijenega kumunajzer uma izraslega in gojenega in maziljenega tu med nami, nam vsem na očeh. Če ga s foruma zaradi groženj odstraniš, je to men kot tiščanje glave v pesek. Naj grozi, naj se vidi kako zlo razmišlja. Ljudje moramo nekak v sebi sprožiti imunski sistem. Če se ne bomo jasno zavedali kako nevarna je lahko kumunajzer teroristična pamet, bomo spet, kot že 70 let, žrtve teh temačnih zločinskih umov in njihovih nategunsko-agitpropovskih prevar in komplotov.

Link

Ni komentarjev: