sobota, 17. september 2011

1359896 - kako so nekatere tovarišice a la Manca in Vika priplezale višje na kompartijski lestvici

[Receptor]
Temu Retardiu se še sanja ne kaj se pri nas dogaja. Ko bo naenkrat vse zlezlo na kup, se bodo pa čudili zakaj.
Tako kot za Grčijo in ostale, kjer imajo plače 3x večje kot mi, pa jim kljub temu posojamo denar, naši NLB pa vsakih 14 dni po 250 M dokapitalizacije. Bravo naši in še naprej navijajte za Manco in njeno gibanico za trajnostni propad s Hanžkom in Plutom na čelu, ki jim je sdini cilj nošenje rdečih rutk okoli vratu, kot za časa Titojugenda. Sicer se mi pa zdi, da prevode pogovorov iz EU dostavlja kar Borut sam s svojim prefinjenim občutkom za Angleščino.

Hehe. Za Titojugend in rdeče rutice ti podelim 5 zvjezdočk. Ni nič novega, je pa lepo, da si se spomnil. Evo: *****

PS
Nekoč sem sedel v BG na Skadarliji do jutarnjih ur iz sez eno druščino takih ornk v orto zagovedanih in ne zgolj načitanih beograjskih jebivetrof, sort of speaking. Pa me eden preseneti, ko za BG, ZG, Sarajevo in LJ našteje "drugarice ofucane sponzoruše komunističkog režima, koje su obeležile osamdesete". 

"Drugarice" iz Slovenije so imele lepo zastopstvo v tej njegovi listi veličastnih, med njimi pa nea boš verjel Vika Potočnik (Tu sem zastrigel z ušesi in si mislili to: ??? in WTF in %$#!"#* Jebentiboga! KakoVika?! Jebetiboga! KojiKurac?!), ki jo je poimenoval "jahačica generala" in med drugimi, nea boš verjel tudi drugarica Manca Orleanka. 

Bil sem še mlad in nepoučen, te sem veliko spraševal, a več kot slednje iz teh "neorganiziranih" zagovedancef nea sem uspel izcediti: "Šta bre Shaman postavljaš toliko pitanja ko kakav pionir, jebote? TI dobro znaš šta su to "animir dame", jelte, one, recimo, koje su izlazile sa nemačkim oficirima u toku okupacije Beograda? Pa svaki takav režim ima takve, bre, koji je tebi moj, da ti to moram ja sad tu objašnjavat ko da si kakva lujka, jebote! Nema bre režima bez režimskih radodajk, kume moj, to nikad nije bilo i neće ni biti. Uostalom, kad porasteš samo će ti se kazti..." 

Jaz sem neki poskušal, češ, da seveda vse to vem, ampak, da so med emenjenimi tudi najmanj dve, ki sta nekam, eee kako da kažem, nežno rečeno neatraktivni...in to pa to. Oni me pogleda in reče. "Idi bre, jes ti jeo buniku il šta? Jes ti kad pogledo kakav geštel ima ta Manca? Ima bre sve što ti treba, pa ona ti je jedno vreme izgledala ko bog, dobro sad, ta fasada, ...jebeš fasadu, ženska ima najmanje prednju i zadnju fasadu...ako ti nije dobro prednje dvorište uđeš kroz zadnje, jebote. A ovim našim komunističkim đeneralima i guzonjama ionako to nije važno, razumeš?....a nije bre ni meni ni tebi, ako smo iskreni..."

Eto, ko sem bil enkrat deležen tega kombat brifinga sem za marsikatero slovensko rdečo animir damo vedel, čemu in odkod je tam kjer je in na način kot je, hehe. Reči hočem, glavno je, da je ženska sposobna in da je zavezana levim vrednotam oz. tekovinam, ne pa da se jo sodi po izgledu in se ji bolšči v dekolte alpa bogendaj kam drugam, kanede. Hehe press, takorekoč.

Link

Ni komentarjev: