ponedeljek, 19. september 2011

1361181 - ciljna publika Pirjevčevih pripovedk o Titu

[amy2011]
Prebral sem to Pirjevčevo dokumentarno knjigo. Je dobro in poučno čtivo, vendar ne za tako nafarbane in ideološko izkurčene osebke kot si ti, herr pizdek. Tipi tvojega kalibra ne znajo drugače debatirat, kot pa samo pljuvat in srat po ,,nasprotnikih,,. Tako preprosto je to.

O čem pa ti? Jaz o Pirjevčevih nestrpnih in nedemokratičnih reakcijah v studiu TV, i pa o neki knjigi.

PS
Tudi jaz jo bom poskusil prebrati. Morebiti. Če mi zmanjka druge trivialne literature o sodobnih teroristih. In če ne bom spričo laži in polepševalnih konstruktov že na začetku imel prehudega napada bruhanja. Po knjigi ipak ne kaže bruhati, mislem po sposojeni, ker tako fuknjen nisem, da bi kupil Pirjevčeve pravljice o komunajzer terorističnih motencih. Grimm morebiti ja, ma ne Pirjevec, jebenti. Kakorkoli, sposojeno knjigo ni oportuno pobruhati. hehe. Drugače se ti utegne zgoditi, da jo moraš kupiti proti svoji volji.

PPS
A ti misliš, da potrebujem jaz Pirjevca, da mi pove svoje pravljice o tem kdo je in kaj bil komunistična morilska motena spaka Tito?
To potrebujete ofce, ki komaj čakate, da vam pirjevci in repeti spet enkrat pomagajo in vam dajo še eno knjigo s polepšano podobo komunističnega terorista Tita, ker pač tudi sami najraje verjamete v mit o "dobrem Titu". Dobrega ste komunisti ubili. Dobri je bil iz Negove. Si pozabil?

Link

Ni komentarjev: