ponedeljek, 26. september 2011

1369267 - oQI23IDCN0948R o "potrebnosti" levice

Drzi, levice nimamo in je niti ne rabimo. Podobno, kot ne rabimo epidemije pticje gripe, da bi znali ceniti zdravje, ali podobno, kot ne rabimo zla, da bi znali ceniti dobro. Levica nicesar ne uravnovesa, levica le sodomizira. Morda mislis, da je treba na vsake toliko koga zaklati, da se zavemo svetosti zivljenja - jaz pac ne mislim tako. Ce me spomin ne vara, je prav na tem forumu nekdo napopal zelo poucen link (poucen predvsem zato, ker po mojem na dovolj enostaven nacin razkrije inherentno pokvarjenost levicarstva na splosno, ne le nasega, ki je na poseben nacin sprevrzeno, genocidno drajvano razbojnisko gibanje, zraslo iz "upora proti okupatorju", haha, pa te zadeve) in ga tule zopet objavljam:

www.youtube.com/watc...kHGCz6xxiw

To, dragi moji, je levica. Ni namrec pravicno, da obstajajo socialne razlike, ceprav gre v vseh placnih razredih na bolje: pravicno je, da imajo vsi bolj ali manj enako, cetudi so zato vsi bolj revni. Zavoljo mene lahko take sprevrzenosti trobijo laburisti, ali kakrsnekoli druge "socialno cutece" pizde, jaz jih ne maram. Ce koga moti gorje in revscina sveta, naj razproda vse kar ima in razdeli ubogim. Tak clovek je svetnik. Clovek pa, ki ga moti, da sam nima dovolj, in bi s tolpo sebi podobnih zaziralskih lenuhov pod pretvezo skrbi za nemocne, socialno odrinjene in kar je se teh naci-floskul, s pomocjo davcnega apartheida in zigosanja sposobnih ljudi za "brezcutne kapitalisticne prasce", rad jemal slednjim, pa sodi na vislice.

Tako simpl je to med postenimi ljudmi. Med uravnotezenimi filozofi pa se vedno najde kak kurac, ki bi drugim reguliral zivljenje in ga na silo spravljal v nadpravicni ekvilibrij.

Mars, levaki, svobodni ljudje vas ne maramo, se manj pa potrebujemo!

Link

Ni komentarjev: