četrtek, 15. september 2011

1358518 - ko fanatičnim forumskim komujzarjem zmanjka argumentov

[sadovnjak]
Bolan (si)! Hudo bolan! Vsa čast tistim, ki se jim ljubi tvoje klobasanje prebrati v celoti in do konca.

Če bi jaz zmogel odgovor na ravni tvojega bruha, bi ti odgovoril. A ne zmorem jebatga. Eto, takle mamo.

PS

Tebi se pa najbrž strašno toži po času, ko ste kumunajzari smeli vsakogar, ki si je o kompartiji in kumunajzer beštijah drznil misliti ali bognedaj govoriti neafirmativno, na hitro označiti za motenca in poslati v inštitucijo na omamljanje k Dr MengZieherleju.

Jasno, kdo normalen pa ne ljubi kompartijo in kumunajzare, kanede, tovariš sadovnjak?

Ves čas me pa rajca, mislem odkar sem spoznal tvojo veličino tu na forumu, katere vrste psihodelične gobe rasejo v tebi, tovariš sadovnjak. V mojem sadovnjaku na moji haciendi (nasadu nešpricanih sliv in carjevičev) spomladi rasejo japonski gobi shitake podobne sluzaste slovenske gobe (užitne) in še ene take neužitne, a zelo primerne za shamanske obrede, hehe. Ko jaz za svoje dede hočem izvesti tradicionalni shamanski obred, da jim povem kod se bodo pupike gibale v sredo, petek in soboto zvečer, si skuham en tak shamanski zvarek od teh gob ob tem pa še prižgem eno kubanko. Šuta sto na uro, ti povem. Tak smo shamani nekoč delali ko smo za svoje pleme izsledili kod se gibljejo severni jeleni in podobne užitne živali, zaj pa iz sez tem najpogosteje skušamo izslediti keš pičke.

PPS

Čuj vidim, da si tudi ti nedojeban, en tebi podobno nedojeban model je, ki ima čist isti gard in attitude kot ti, ker mi je tudi on dal pro bono roftarsko-analizno diagnozo, piše se pa bobanduras al bobandurak, ne spomnim se več, se mi fpucavle, ma jaz nea morem, ker sem nei homo. Če hočeš, te lahko žnjim povežem, pa ga lahko posiliš, podildaš alpa kaj podobnega.

Alpa recimo, če po tebi tudi sicer špricajo, ker si sadovnjak, rajt?, te lahko toti bobandurak pošprica, pa bosta oba vesela. Pa meni bosta nehala nažirat

Link

Ni komentarjev: