ponedeljek, 4. april 2011

1161111 - kamarilja bi "reformirala" cestninjenje

Vsako "cestninjenje" na slovenskih "avtocestah", za katere se je kamarilja že v času gradnje načrtno potrudila ukiniti realno uporaben alternativni infrastrukturni resurs, je zgolj prevara. 

Prevara zato, ker gre za prikrito obdavčevanje itak že absurdno preveč obdavčenih državljanov. Točneje - najbolj na svetu obdavčenih 99% prebivalcev Slovenije, primerjano 1:1 s komerkoli po prihodkih relevantnim, kjerkoli v svetu. Država onim, ki prihodujejo iz dela, že itak za 600 milijonov preveč davkov zaseže, kar pomeni, da so naciljani meljoni iz davka "cestnina" itak že vsebovani tam v tistih presežnih davkih.

Cestnina na cesti, za katero ni alternative je davek. Alpa kvečjemu nekšna trošarina, hehe. Amen!

Davkov se v civiliziranih državah ne pobira na cesti (Recimo Nemčija jih ne! Glupi Nemci? Nemci glupi? Nemci zaostali?). 

In tudi ne na nepotrebno drag način, ter s povzročanjem nepotrebnih stroškov naciji za nekakšne naprave v avtu, če je pa isto možno elegantno doseči v trošarinah in z minimalno modifikacijo obstoječih davkov, kar je na 5 decimalk v piko linearno skladno sez prevoženimi km.
Izgovarjanje na kao preciznost fižolčkepreštevanja v imenu kao pravičnosti, pa je sramoten butalski eksces oblasti in žalitev zdrave pameti nacije hkrati.

Kamarilji mora nekdo prižgati luč, da se zbudijo in jih kolektivno odpeljati gori na oni skandinavski dolgi most čez preliv, da vzamejo lekcijo "Nadstandard vs. alternativna cenejša pot". 

Pa jih v eno stran peljati po mostu, v drugo pa sez trajektom. In jim potem narediti prezentacijo z razlago in seciranjem sintagme "Nadstandardna hitrejša pot, ki stane več, a se mostu da izogniti, ker robstaja cenejša alternativa". No tisto tam gori v Sjandianviji je oni zdravi liberalni - "plačaj pa se vozi", ja, tam na skandinavskem mostu in na AC v državah, kjer alternativna pot je. Mone zblojene, butalske! 

Lahko bi pa, v imenu nazornosti, kamarilji na totem workšopu, sez ščipalko zaprli nos potem pa rekli, za dihanje skozi usta je pa dihalnina. Ker je dihanje skozi usta nadstandard in luksuz. Ker usta so ipak predvsem seksualni organ, kanede, hehe.

In nekdo jim mora razložiti tudi, da tovornjaki in osebna vozila niso isto. Eto vam Nemci, pizdeki, pa se učite! Tovornjake namreč tako ali tako moderne države že zaradi dovolilnic nadzirajo in njih vožnje preštevajo. Pa ne ravno zato, da bi služile, pač pa že zaradi okolja in 1000-kratno večjih devastacijskih učinkov na cestne površine. Vse, tudi ne-AC površine državnih cest. Ki jih je v nas bojda 11+ krat več kot AC. Pa kamariljo kao za vse preostale DC (92%!) grajene in vzdrževane prav tako iz proračuna boli kurac, le AC bi oni odbavčili. Ker ima žično ograjo, hehe. Kakšen tehten razlog, jebote! Kot oni - "pes si liže jajca, ker doseže". Strašno znanstveno utemeljeno, hehe.

Ja, logično, za gradnjo AC in za vzdrževanje AC in vseh DC v SLO so potrebni penezi, tega valda ne rabimo en drugmu dopovedovati. Čeprav, za usranih 500 km se sicer običajno porabi 2-3 meljarde (in ne 7-8) in se jih naredi v recimo dveh letih tak kot Ameri alpa vsaj desetletju tak kot Hrvati. Nikakor pa ne v 40 letih. Penezi se za tovrstno državno infrastrukturo dobijo iz proračuna. V proračun pa pridejo povečini iz davkov. Ki se jih pobere brez velikega pompa in jebenih satelitov in abece pizdarij, lepo elegantno poceni preko DDV, trošarin, dohodnih, namenskih davkov za motorna vozila itd. Skratka, kje je tu mesto in opravičilo za srednjeveško butalsko pobiranje "harača na drumu y ćupriji bogami tudi" in to zgolj za 8% infrastrukture? In to za stotine milijonov dodatnih stroškov!

Link

Ni komentarjev: