petek, 15. april 2011

1176146 - ne škodi že n-ta ponovitev, koga vse ropa kleptokamarilja

[dokod]
> [janezpizdek]
> P2: Ne poabimo, da je problem te države na prvem mestu, da država staršem študentov letno zaseže 500 milijonov EUR preveč davkov in še toliko prispevkov. 

Ne serji!
Kaj pa starši tistih mladostnikov, ki ne študirajo? 
Koliko šele oni prispevajo, da lahko študira lena elita?
Ti pa imaš možgane, za na kruh namazat pa bruhat.

Kaj peniš?

Ja, starši onih, ki ne študirajo so tudi žrtve komunistične klike, ma tudi starši študentov so, oboji so. Vsi skupaj iz kategorije "prihodujoči iz dela" so žrtve roparske komunistične države, saj je edino na njihov tip prihodka klepto kamarilja vsilila progresivne davke po ultra-drakonski stopnji. Vse druge stopnje v sistemu so nominalno pod 20% efektivno pa pod 10. In noben drug davek ni progresiven. In noben drug prihodek, mimo prihodka iz dela ni obremenjen s paradavki, beri "navzgor neomejenimi roparskimi prispevki", vsiljenimi zaposlenemu in podjetju v zevzi z delom.

Če sem jaz bil nekoliko neprecizen in nisem poudaril, da so preobdavčeni vsi, ki služijo s prodajo svojega dela in časa, to ne pomeni, da ne drži, da roparska, mafijska, boljševiška, nasilno-uravnilovska kamarilja, ki je za talca in orožje vzela državo, zaseže 500 do 600 milijonov preveč od 840 taužent trenutno aktivnih državljanov.
In v tem špilu seveda zaseže previsoke davke tudi staršem študentov o katerih sem jaz govoril, ker je to pač bila poanta mojega sporočila: Staršem odvzameš, pa študenti morajo delati, da se bi šolali.

Z drugimi besedami manjka nama odgovor na vprašanje - kaj sem netočno trdil, da si ti tako popenil?

No, zdaj mi pa povej, kaj tebe pravzaprav v resnici moti v zvezi z menoj, da si šel bruhat na sajberbufetska sveta tla?

Link

Ni komentarjev: