sreda, 13. april 2011

1174041 - kaj za nekatere tovariše pizdeke pomeni "normalno"

[sadovnjak]
Sem se vrnil s sprehoda. V nulo si me "pogruntal". Imam pa občutek, da so tebe ves čas samo tepli (in to v glavnem po glavi), da si tako zakompleksan. No samovšečen! Sicer pa, kdor sebe nima rad, ga tudi drugi ne morejo imeti. To maksimo si malo preveč resno vzel.

Evo, tudi jaz sem se vrnil sez krajšega sprehoda, kjer me je prečistil in najbrž tudi malo načel hudičevo hladen severnjak, pa ti bom evo zdaj malo odgovoril. Bajdavej, vidim,d a se junačiš neki sez tem sprehodom, a to je junaštvo, da sem bil na sprehodu, al ka? A mi zdaj pripada kakšna medalja?

Sicer pa strašno umno si vse skupaj rezimiral. Tipično, takorekoč. Jap, tisti, ki nimamo radi komunizma in lopovluka smo najbrž nenormalni. Ker so nas najbrž tepli po glavi. hehe.

Vi, ki so vas pa tovarišice imele rade, ker ste pridni in ker ste normalni, beri - normalni zato, ker ne pišete tak, kot mi proti komunizmu, imate takorekoč eno samo nirvano v življenju in ste vobče super in nezakompleksani, ker vas je režim mazilil in po glavi božal, pa vas je iz hvaležnosti najbrž do režima ena sama ljubezen in brezpogojno ter brezrezervno gardijanstvo.

A ker Bog nikomur ne da vsega, vas v sicer povečini idealnem življenju, tepe pač neki drugega. Kadarkoli vam kdo kaže na unikalen recimo pojav v ozvezdju Orion, vi redno komentirate črno za noktom na prstu s katerim se vam tja proti hepeningu med zvezdami kaže. Pa eto tudi ti nisi zmožen niti stavka napisati vsebine, ki bi kakorkoli polemizirala z mojo vsebino, observacijami in mnenji. Zato se raje zatekaš v roftarsko amatersko psihoanalitsko dijagnostiko, v ad hominem bruhe, psovke in karseda vulgarne žaljivke. Ker, jebiga, tebi sem nekšne tvoje svetinje oz. ikone oskrunil. Zato ti takoj ukrepaš. In izpljuneš svoj najbolj smrdeč bruh. E, jebiga, pol mi prosim ne cvilit, ko jaz toti tvoj bruh s svojega obraza postrgam in ti ga nazaj vržem, saj je tvoj, kanede.

Ko boš pa znal kaj vsebine spisati, ti kar izvoli, bova malo debatirala. Pljuvanje se pa pojdi s kom drugim. Recimo na naslednjem partijskem sestanku.

Link

Ni komentarjev: