petek, 29. april 2011

1192093 - eni komunajzer pizdeki nimajo pojma, kaj je sploh desnica

[vuksan]
Hej, dobro veš, da Slovenija za zdaj žal ni zrela, da bi rodila bolj pošteno elito. Spomni se na Lovšina, Adrijano-Starina Kosem, onega,ki je vodil Hit, Zagožna...Če je zate slovenska desnica rešitev iz te zagate, pol ne vem, kdo ti bo pomagal.

Ko boš toliko zrel, da na moje kazanje na de facto rdeče ultra-lopove, ne delaš svojih ostudnih asumpcij, da to avtomatično pomeni, da čislam one, ki jih ti percipiraš za nasprotni pol TvojimSvojim mafijozom in jih za "desnico" stigmatiziraš, a desnica niso, niti fejk desncia niso, se mi javi za nadaljevanje debate. Kje sem jaz rekel, da so zagožni dobri ali slabi ali karkoli? Naj ti črkujem: Komunisti so lopovi. A ponovim? Rekel sem zgolj: Komunisti so de facto ultra lopovi u iber. Očitno in sez Lune s prostim očesom vidno. Jebali te zagožni in starine-kosem.

PS 

Starina-Kosem se je tak kot Sperminka in Bućkar dezauvirala kaj je in komu je lakaj. Tako kot Puckomumaterino. In kot Drmarkeš, hehe. In imamo mi teh kot listja in trave. Komunajzer krti, jebiga. Zame je ona temeljem njenega poslednjega dejanja preden je postala politično truplo - povsem očitno komunajzarka, Janševa sranja in zablode z rdečimi mediji gor ali dol in status tercialke gor ali dol. Starina-Kosem je NjihovaSvoja, rdeča kot kri. Majke mi sudija reko mi tovariš DrMarkeš. On bo pa ja vedel, saj sta s Kosmovo nekoč ubrano šetala po Egiptu, hehe. Jebotealah, da je DrMarkeš kakšni seksi, je pa tud tuga fpičkomaterino.

Link

Ni komentarjev: