sobota, 13. oktober 2012

1846201 - zakaj se kamarilja kratkomalo ne poskrije

[dahvor]
...nekam posrani in poscani so v Križankah zgledali...
...sej, počasi so začeli štekat, da so kot mali bogovi, dvakrat zajebali...
...to je moglo smrdet... telo, polno strahu, tudi smrdi... okoli Križank...
...in kako se zdej mone delajo... posebno Predsednik, ki je vse to naredu... pomagal mafiji Slovenijo uničiti...

...ne samo trojka, tudin polizija in sodstvo so potrebni prit, ta drek po Slovenije na en kup skidat.

...eno, samo eno področje, stvar naštejte, ki v Sloveniji štima, kot je treba...

...mogoče propaganda, da tajkuni in politiki niso nič krivi...ta v bebastih-pobebavljenih slovencih še pali... namesto, da bi se skrivali, se v Križankah šopirijo...

...lopovi med lopovi ne zgledajo lopovi..., kr tolažite se... in si lažite do nezavesti... rezultati bodo kazali, da so lopovi in lumpi tu živeli... in propadli.

Dahvor, legedno moja. Evo ti 5 zvjezdočk. Na, puk: *****

PS

Zlasti tole si me zadel v sredico sredice:

...eno, samo eno področje, stvar naštejte, ki v Sloveniji štima, kot je treba...

Davno je bilo, ko sem pričel opažati ta problem. Pravzaprav je tako bilo že veliko prej preden sem jaz to končno uspel opaziti, ko sem nekega dne, nehal baš po cele dneve misliti samo in izključno na pičko oz kako bi ga še eni še enkrat več fteknil, pa sem končno opazil ta slovenski problem vseh problemov, mater vseh mater, ki rojeva vse slovensko zlo ( No, ja, še kje so tovrstni problemi, a nas tangirajo predvsem slovenski, Nje™. hehe).

Toliko nedelujočih in napačno delujočih zadev ni in ne more biti slučajnost. Katastrofa! Vmes sem se dokopal do naslednje eskimske modrosti, ki je v bistvu vsebovana v tisti tvoji misli, ki sem jo posebej izpostavil: "Everything, simply everything They™ touch turns to shit! For they have been selected by famous negative selection satanic process, Mr. Satan (Po domaće se prebere "Šejtan") have selected them!. Longer they stay in charge, more things are to turn to shit until the shit fully prevails and overwhelms. Meanwhile, they will decide to rename the shit to 'The new Gold' ". Nisem jaz izmislil to modrost, zelo preprosto, Nje™, tako bi to rekli Eskimi, nje™. Majke mi sudija.

Tole...:

...namesto, da bi se skrivali, se v Križankah šopirijo...

..., kar si, btw, prav tako lucidno konstatiral, je pa del velikega dizajna Vsevišnjega. Lopovi in podoben gnoj od ljudi so od Vsevišnjega kreatorja kaznovani že po temeljnem dizajnu, saj jim ipak, (Hvala Mu za to!), podeli kapacitivno pomanjkljivo opremljene ume. Zato se ta mrgolazen preprosto ne zna skriti, ker se proprosto mora po opičje in po doriangreyevsko šopiriti. In medtem ko se šopiri, na bogato razkrije ta mrgolazen svoje mehke trebuhe, pa eto utegne Vesolje izvesti deratizacijo nad to mrgolaznijo.

Ko sem nekoč frenda poznavalca vprašal, kaj koji kurac žene onega trgovčiča Don Zzoccija, da se ob svsem tistem namutenem in nagrmadenem kešu, namesto, da se ves čas čimbolj inkognito zadržuje po kakšnih luksuzno opremljenih bivakih, vozilih in destinacijah, obkrožen magari z mladimi, nasmejanimi pičkami v lothus eater gardu, rine na oblast in se izpostavlja. Odgovoril je na kratko: "Zzocci je glupa seljačka opica, ki se je okužila z lažno slavo in ko zagleda svoje ime v cajtngu misli, da je to največji uspeh v življenju:. Ne more več brez tega. Je nepovratno in dokončno kontaminiran, zato ga bo to opičjarenje preganjalo dokler ga ne košta glave". Podpišem, sem rekel, pa sva nehala o tej seljački opici.

Link

Ni komentarjev: