nedelja, 14. oktober 2012

1847273 - kako je Slovenija preslepila EU, da jo je sprejela medse

[aktion]
Gre za visoko politiko. Romunijo in Bolgarijo so vzeli Rusom iz rok, Hrvaška pa...

Točno tako.

PS
Vprašajmo se: Zakaj so pa nas vzeli? Zakaj so vzeli edino Komunistično đamahirijo na evropskem kontinentu, ki ji komunajzli vladajo že 22@45™. V kontinuiteti sedijo v parlamentu skoraj 70 let? Ajt, da slišim vsevedne veseljake s tega foruma kaj imajo za obrazložiti. Znancveno, seveda.

Evo moje P: Vzeli so nas, ker so se zajebali. Kučanova banda jih je nategnila s potemkinovsko fasado, ko malo deco. Povejte nam kako moramo na zunaj biti videti, pa vam ustvarimo točno takšno potemkinovsko nategunsko pičkodimno fasado, pa bolščite v njo in gagajte o naši ZgodbiOUcpehu™. Ni blema mi imamo za te zadeve gradbeno podjetje z imenom "Kučan & Co. komunistiše nateguniše pičkodimne potemkinovske fasade after šejv limitid".

Nek natakar - duhovit Srb v nekem bircu negde dole južno, hehe, me je, zgolj zato, ker je ugotovil, da sem iz Slovenije, nekoč fprašal: "Znate kako je Slovenija ušla u EU?". Sprejel sem igro, da mu naredim veselje in odvrnil, da je pravilen odgovor najbrž "Ne, ne znam, molim, recite mi". Odvrnil je, komaj kontrolirajoč salve smeha: "Pa vi se prešvercali, pa vas niko nije ni primetio, da ste ušli, pa vi tako ostali tamo". hehe.

Kaj bo, ko Nemci in tote druge resne nacije opazijo, da smo noter? Kaj mislite, nas bodo vun zabrisal ko opazijo, al kak?

Link

Ni komentarjev: