ponedeljek, 5. december 2011

1472721 - izobraženi bodo spakirali kovčke, ostali pa na Hellas Express

[zmrda]
He he he. Nekaj destruktivnega je v tem narodu, ni kaj.
 

Ampak poanta je, da Slovenci želijo socializem. Verjamejo, da je prava rešitev, ker je tko fajn. Vsi bomo vse imeli, pa štadijone in državne službe... mal kredita, pa kaj, to je treba... Samo čist delujočega modela še nismo najdli. Pahor ga ni, ga bo pa Janković, on je sposoben manižder.

Fino! Ma brez mene. Meni se ne zdi to nič zabavno. Moj score do sedaj je - nasilno v formi komunističnih reketov zasežen-odvzet ekvivalent blizu 5 miljonov prihrankov, ki to niso postali, ker mi je kamarilja drakonsko oz. presežno ekpropriacijsko odvzela rezultate dela, ker mi je namesto 20% in manj, kakor za vse druge tipe davkozavezancev v sistemu, zasegla harač+rekete v višini 60+ in nekoč celo 70+%. 

Meni in številnim meni podobnim, je preprečila prihraniti in s tem kar je ekspropriacijsko odvzela, financira NjeneSvoje™ zemonske kartelne klane ter privilegije s katerimi plačuje tiste, ki komuniste nerezonsko volijo in seveda ravno zato radi verjamejo v ta njihov potemkinovski kobajagični perpetum mobile, ki to seveda ni, saj se napaja iz žepa oz. davčno-aparthaidskega zajedanja nas oropanih in grobo reketiranih.

Jaz sem vse to že začutil in zdaj bom samo še dokončal proces umika. Nič več me ne ustavi. Kakor sem že rekel - kar je preveč je preveč, jaz imam zgolj eno življenje. 

IN ja, ajde, da vidimo kako jim bo ta njihova orgija funkcionirala v pogojih, ko se eni pač žalibog pred komunističnim reketarskim terorjem umaknemo v ufiladelfije belosvetske, ter tudi vobče iz ziljon znanih razlogov končno zmanjka takih, ki se jih sploh da na tak način zajedati. 

Znerviran Merkozy pa stisne s pogoji za EUR. mala in srednja podjetja propadajo in bodo zdaj še bolj propadala, tak kot je komunist Janković v veselje murgljske prelature rušil prostotržni kapitalizem MSP in v korist podmiznega državnega kapitalizma in kartelnih rdečetalibanskih posvečencev, že "propadel" tisoče slovenskih Mama&Papa trgovinic, bo zdaj spet favoriziral državni komunistični kapitalizem. Da pliza botre, ki so ga svoji plačani volivni mašineriji dali izvoliti. Brezposelnost narašča, Enelbe mafija se pa že veseli ko bodo iz naših žepov vzeli in preko tega komunističnega kolhoza Enelbe dobesedno trivijalno-vulgarno odkrito preselili peneze v žepe NjihovihSvojih™ plenilcev, itd.

Link

Ni komentarjev: