ponedeljek, 19. december 2011

1495812 - in o prokomunističnem usegliharjenju z opranoglavci

[dorki22]
...
Ostali pa bomo mi, proti palčkovim in jajotovim oprancem, ki si zaradi raznoraznih modelov realnosti dovolijo oprati pamet do meje, ko ne bo volil nobene druge stranke, kot to poreče njihovo božanstvo murgelsko ali modrorumeno.

Odkod ti muda vsem tistim, ki niso usegliharski na tvoj način, obesiti stigmo, da so "opranoglavi" po "jajotu" in ali "Murglbabi"? Kaj pa če so iskreno z dušo in zadnjim atomom proti komunistični beštiji, do katere ste usegliharji nenavadno tolerantni bojda. A to pa kobajagi ni dovoljen in ni možen način razmišljanja, kali?

A sem polej tudi jaz "jajotov opranoglavec", zato ker zločinske mafijsko-fašistične komunistične kamarilje ne bi volil niti mrtev in sem do nedavnega volil "najmanjše zlo", that apeared to be SDS, "manjše zlo", ki pa za mene, za razliko od Vas™ Usegliharjev™ nikdar niso bili in nikdar ne morejo biri komunistične beštije, pa če Murglbaba naslednjič na čelo NekajBojdaPovsemNovega™ nastavi partizanko Katjo Jevšek osebno in personalno, sončece shamanovo nenasitno? Alpa če bi proti njim naproti stala samo še žveplena kislina.

Ali bi jaz po tvoje naj malo za štos volil komunistično beštijo zgolj zato, da ugajam Vam™ Usegliharjem™, ki vas boli kurac za komunistična zlodela in krvne delikte, pa se greste svoje marjetica volitvne odločitve, pa izmenično žlobudrate imam jih rad - nimam jih rad, pa vam marjetica enkrat da nasvet da volite LDS zaradi Drnovška the bojda poliglota, pa potem SD zaradi Pahorja the bejbi fejsa, pa LZJPS zaradi Zokija the bojda meneđera, nje™, in kobajagi, če vam med marjetičnim rad-nimarad tak navrže baš "jajotove", vi kobajagi spričo "svoje širine" in "nadaleko poznane politične strpnosti", pa zato ker "volite programe", ki se pri kumunajzarih kobajagi strašno razlikujejo in menjajo, yeah right, volite "jajotove", ker je eto ravno na vrsti in vas je očaral z "nartabul kvalitetnim programom".

E pa jarani moji The Vi™, lepi moji The Usegliharji™, jaz vam svečano izjavljam, da jaz, nasprotno vam, ne bi mogel voliti vaših komunistov niti če spijem hudo psihodelične substance. Zato vas odvezujem vašega pačenja, češ, da vi volite one ki bi jih jaz. Ne rabate, res, ne rabate, hvala!

Shamanopedia

Useglihar lat. egalitaruis carniolus procomunistarius simplex; Endemska psihosomatka motnja značilna za prebivalstvo južne strani Alp, Osebek, ki trpi za to motnjo tipično ima močno, manično obsesivno potrebo enačiti položaj zločinca in žrtve, oz. distribuirati krivdo za zločin med storilcem in drugimi, vred z žrtvami oz. izenačevati veliko zlo in malo zlo, oz. enačiti položaj zlodejev in nezlodejev. Običajno se te osebe slepijo, da je njihova drža plemenita ter enako v korist žrtev oz. nezločincev kot zločincev. Normalne osebe, ki ne trpijo za motnjo seveda vedo, da je takšna drža lahko v benefit izključno in samo zločincev, velikega zla ipd.

Podizvedenka: sprava™, spraviti™ se [na žrtve]; to naj bi po verovanju za to motnjo trpečih, bilo dejanje, ko komunistični zločinci oprostijo svojim žrtvam. Prav tako endemska motnja tipična za južno stran Alp.

Link

Ni komentarjev: