petek, 30. december 2011

1512206 - bi pravnik Miro Cerar bil primeren za vodenje morebitne tehnične vlade?

[jacktop]
jaz kot odlično alternativo Zokiju vidim v Miru Cerarju - močno dvomim

Jaz tudi - vse konje je ukrotil.

Miro Cerar je uglajen akademski maestro, fin inteligentan in kulturen ter kultiviran, retorično kapacitiven diplomatski človek.
Nimam nikakršnih težav respektirati takega človeka.

Njegov problem bi utegnil biti nekaj drugega. Je iz družine, ki je rdečetalibanska. Amen. Mama se mu že dolga desetletja obnaša kot tipična komunistično-fašistična kacet paznica ter se tako tudi odkrito opredeljuje. Foter je pa tudi od nekdaj bil maziljenec rdečetalibanskega režima, ter tudi sam odkrito drukal za ta režim in se jasno v javnosti popredalčkal med NjegoveSvoje™. Amen!

Ni problema, ima vso pravico, jaz to respektiram. On, veliko bolj kot Mati Cerarjeva predstavlja tisto, dajmo reči "manj problematično" vrsto prokumunajzarof. Glede na to, da so vsi akademsko izobraženi, pri njih ne more biti dvoma, če razumejo kaj počnejo. To je obenem razlog zakaj človek lahko brez težav strpno upošteva njihov gard kot svobodno polnozavestno izbiro, čeprav sam ne bi nikoli zavzel tak gard, junouvotajmiin.

In ader wordz, glede maestra Mira Cerarja je poglavitno vprašanje koliko je sposoben biti svoj in drugačen človek od rdečetalibanske mamice in rdečegardianskega ali pa zgolj rdečemaziljenega očkota, katerega jaz sicer dovolj spoštujem tudi zaradi njegovih športnih dosežkov oz. zaradi truda, ki ga je v te uspehe moral vložiti. Kapo dol.

Človeka (Mira) ne poznam dovolj, da bi za njega smel reči to ali ono, vem pa da zelo umno in racionalno govori na TiVu, vendar hkrati, tak kot vsi zelo kultivirani diplomatski akademski izobraženci-polizanci, pušča publiko boleče nedojebano, ker pač ne stori poslednjih nekaj korakov in nikoli ne govori povsem do konca odprto, da publika lahko doživi sproščujoč klimaks. Ok, to mu lahko špila v roli ekspertnega neobveznega žlobudranja v TV oddajah, v roli političnega liderja pa to preprosto ni dovolj. Ni gud inaf, bi rekli Eskimi.

Kaj bi jaz storil ob vsem tem svojem nepoznavanju človeka, če bi mi rekli, "Shaman ne cagaj, jebote, ni časa, moraš se opredeliti in izdahniti - Cerar ja ali ne in to brez da bi smel žnjim govoriti in ga detaljno izprašati." Rekel bi - E pa jarani, če je pa tako, potem pa Miro Cerar NE! Zakaj? Zato ker je maček v žaklju. Žakelj pa ima za povrhu gor narisano meni moteče srpokladifce.

Kogar je pičila kumunajzer kača in nas Slovence je, ta še vrv tretira kot kobro. Za vsak primer press.

Bi pri tem imel kaj slabe vesti? Bi! Ker mi je človek simpatičen in ker definitivno ima silen potencial za status poštenega in sposobnega slovenskega razumnika, vse tja do role očeta ljucva nekoč v pozni starosti. Ma kurac je v tem, da še ne vemo kdo v resnici je. In da ne bo pomote, zame je prvi in temeljni kriterij, za vse Sovence pa po mojem ravno tako krucialno, ali je ali ni kontaminiran z rdečetalibanskim visokotoksičnim reket-renta virusom oz. rdečo mesojedo baktarijo "uravnjačo v bedi", da o raznoraznih kompartija tekovinskih virusih niti nea gučimo .

Kot primer takšnih razumnikov navajam tovariša Repeta in Pirjevca. Stekla buldoga kompartije. In Mirotovo mamico, ki svoje rdeče opredeljenosti in arogance ne skriva. Pa sere o tem da kumunajzer kleptokartelno orgijanje, sicer svinjarija morebiti je, ni pa protizakonito. Moj kurac ni! Le ona ne bi rada v ceni 34 milijonov EUR na km AC videla veliki kriminal, že Kardeljev vnuk Šoltes z računskega sodišča pa vidi. Normalno, če pa je naslednja najvišja cena na svetu avstrijska in je 10,4 milijone. In če vsi vemo, da slovenska ne bi smela biti več kot 4, je še lažje razumeti šoltesovo nelagodje in nezmožnost tolerance do tako brutalnega ropanja nacije. Kaj si naj nacija pomaga s takšnimi, kot je Cerarjeva mamka? Ki se zaadi tiste izjave ima za orto-legalistko. Cerarka Orleanka na braniku legalizma. Yeah, right!

Ta nacija rabi ta trenutek človeka in ljudi, ki so absolutno prosti rdečih umskih okužb. Kajti rdeče, reketarsko, lopovsko, nategunsko, morilce in morijo ščiteče in čaščeče ONÉ nas je spravilo v bedo v kateri smo.

PS
Upamo lahko le na to, da premore Miro nekaj, kar premorem, eee, kako da kažem, eee, malo mi je nerodno, na primer jaz, hehe. Moj foter sicer ni, a bi lahko bil težek orto kumunajzar, pa bi od mene glede politike fasal visoko iztegnjenega sredinca in seveda bi jaz brez težav zrušil in v prah povrnil vse očetove sramotne rdečetalibanske kobajagi vrednote. Tako kot sem mu nekatere orto-domoljubne, ki so mejile na preveč hudokurčen nacionalizem. Ko bi jaz opravil s kumunajzer kobajagičnimi "vrednotami" svojega sjebanega očeta, od njih ne bi ostali niti za mikron veliki prašni delci. Kušno bi ga potem, mu noge umil in mu rekel, e moj stari, ti si mi čisto fkurcu politično, lahko te je sram.

E, če je Miro sposoben tega, potem je zame car. Naj si ata in mama imata svoj sramotni kumunajzer oz. prokumunajzer gard, on pa naj ima svojega, pa bo zame ded na mestu. Brez tega je kot politični lider, ki naj Slovenijo popelje v prosperiteto, pač neuporaben. Takšnih je kot listja in trave in so povečini že dolgo in ćarđ.

Link

Ni komentarjev: