petek, 29. oktober 2010

972767 - kako z ladje, ki s polno paro dirka v smeri Grčije

Ob takih člankih mi v glavi završi, ker se zavem, da sem zanemaril nujno nalogo, ki sem si jo dodelil še pred več kot desetimi leti, ko sem prvič spoznal, da smo dookončno in brez vsakeag dvoma ena navadna zavožena komunistična đamahirijska vukojebina, ki rapidno tone v živo blato blaznosti nekajkrat predimenzionirane množice parazitskega javnega sektorja, ki ni nič drugega kot plačana falanga volivcev kompartije, ter v živo blato zadolževanja in nebrzdanega zidanja proračunske potrošnje vključno z nespametnim zadolževanjem, torej, čedalje večjo potrošnjo daleč čez itak že blazno visoko davčno obrememenitvijo.

Ko sem opazoval komunajzarske vlade, kako nerezonsko napihujejo proračunsko potrošnjo, ki so jo ne le predimenzionirali glede na de facto sila limitirano moč gospodarstva in fizičnih oseb davčnih zavezancev, pač pa so svoje klepto apetite izživljali tako, da so dodajali še ogromen količine sposojenih penezov, torej, ko sem to opazoval, mi je postajalo čedalje bolj kristalno jasno, da celotno orgijo nihče več niti ne zmore ustaviti. Zadeva nekontrolirano in brez povodca drvi v prepad in ni nikogar, ki bi jo ustavil.

V Sloveniji je sintagma "Nič ne moremo narediti, nihče ni kriv, proračun se napihuje in to ej edina možna pot" bila čedalje bolj na sporedu in je čedalja bolj krmilila in usmerjala celotno dogajanje v družbi. 

En sam obup, impotenca, insuficijenca, inkompetenca, en sam jebe-lud-zbunjenog!

Kamarilja je pa žepotrpala 27 ur na dan, vsak dan bolj zavzeto.

To pomeni, da bo ta država nekega dne, akože tak nanese, (ker tega nihče več ne brzda, razen enmau ropotaja iz EU, češ da nam bodo vzeli ojro, če ga bomo srali), tako močno zadolžena, da bodo obveznosti iz naslova obresti presegale celotne proračunske prihodke.

Naloga, ki sem si jo dodelil je, da je treba poiskati odgovor na vprašanje: 

Ali državljani imamo legalno možnost odpovedati se lastni državi, prostitutki, ki se je spečala s svojim komunističnim zvodnikom in zadolžila celo družino, peneze pa pognala na bižuterijo, kokain, kremice, štiklice, pelcmantle in lothuseaterske užitke svojih zvodnikov? 

Ali lahko upnikom iz mednarodne skupnosti rečemo: 

Dobro, dolžna vam je naša skurbana država, razglašamo stečaj te lajdre, tamle imate kar je njenega premoženja, v stečajnem postopku se poplačajte kolikor se lahko, mi želimo priti na stanje nula s celim svetom, zvodnike nagnati in za dolgo v Ustavo zapisati, da je zadolževanje države prepovedano, komunistično zvodništvo pa bomo sami preprečili, ker naši zvodniki imajo eno samo pozitivno lastnost, so voljeni od nas samih, hehe.

Al te možnosti ne bo, ker bo kamarilja držala volan do konca in naprej? Kaj bo v tem primeru? 

Se bo treba zgolj odpovedati državljanstvu, al se bo treba tudi fizično izseliti, da si z vratov snamemo mlinski kamen zunanjih dolgov, ki so nam jih nagrmadili in še grmadijo in bodo do nezavesti grmaditi komunistični klepto-kamariljniki, ki ta denar kanalizirajo NjihovomSvojim, vse po načelu "Mi gradimo Dubaj, Dubaj gradi nas", alpa "Mi gradimo Gibraltar, Gibraltar gradi nas", alpa "Mi gradimo Ciper, Ciper gradi nas", Alpa preprosto po domaće - "Mi gradimo AC, AC bogatijo nas in NašeSvoje?".

Takih dilem in trilem je še veliko, jaz pa imam čedalje manj energije, sem prelen, da bi kontempliral na to temo. Na koncu bom brez izdelanih dogovorov in načrtov evakuacije ravnal pod pritiskom dogodkov. Kamor me odnese, me bo pač odneslo, hehe. Magari v Fildelfijo, jebemmo!

Link


Ni komentarjev: