petek, 29. oktober 2010

972899 - podpora arbitraži != podpora kamarilji

[jani639]
ja,budala ostaje nerazumljen..pa tisto kurrčev arbitražo bi vsak zmogu
še 1x..dala se jim je legitimnost,jebemu!

Še 1x, nočem se delati mono - jaz iskreno menim, da je arbitraža edina rešitev. Tako bi menil, tudi, če bi Slovenci imeli dovolj pameti in komunajzare v svojih vrstah lustrirali že leta 1991. Pač ravnam tako, da podprem arbitražo in en predlagatelje, raje bi sicer videl, da bi jo dogovorila Janša in Sanader, a ker nista, moj glas pomeni podporo arbitraži in kolateralna škoda, da so komunajzari dobili kot ti praviš "legitimnost", se mi zdi sprejmljiva kolateralna škoda, za razrešitev tako resnega vprašanja. Jaz to v imenu in za dobrobit mojih vnukov in ne kamarilje. Dobro?

P.S. Mene je nek moj teniški pajdaš tako kot ti silno drkal zaradi podpore arbitraži. Potem ti pa ta veseljak pred temi zadnjimi lokalnimi volitvami gladko v svoji vukojebinski občini gre dati podporo nekemu kao neodvisnemu komunajzaru, ki ima podporo vseh strank v Sloveniji. Nekšna Marija od kandidata, ki je kao brezmadežno zanosila kar s sedmimi strankami, ki za komunistične praznike strastno grmi grožnje pred komunajzer spomeniki, da nikomur za nobeno ceno nea da tekovin kompartije in da nea bodo dovolili, da se bi komunistične klavce nehalo častiti in malikovati. Fuj! 

In se mi neki pači, češ, da na lokalni ravni to lahko tak špila. Sikter! 

Platforma opravičila za to dejanje mu je bila povsem v koliziji z ono kritiko v zvezi z arbitražo, tam je napadel enako kot ti, češ da se komunajzarom ne daja legitimitete no matter what, tu jim je pa kar z nivoja svoje stranke dal fakin zaresno legitimiteto, kar kolaboriral je žnjimi. Dritto! Demokracija na slovenski način, hehe. Štekamo?

Link

Ni komentarjev: