ponedeljek, 4. junij 2012

1714997 - je Pohar že politično truplo?

[vrac]
Če te prav razumem, ti preferiraš Zvera. Za moj pojme je on karikatura nekomunističnega prezidenta. To je človek brez hrbtenice in lastnega mnenja, za moje pojme popolnoma neprimeren za predsednika Slovenije. To je jasno tudi SDS, ki bo v bistvu podprla Pahorja.

Kot ponavadi, ti ne razumeš prav. Tako, kot prav ne razume kdorkoli, ki dela takšne ali podobne asumpcije.

Pravilno bi ti mene razumel šele, če bi razumel, da je meni vsak komunistični kandidat za prezidenta napačen, ter, da je meni vsak nekomunistični prezident boljši od Pahorja ali kateregakoli drugega komunističnega kandidata. Slednje ni težko doumeti, saj je vsakomur, ki me pozna jasno, da je meni še žveplena kislina bolj primerna kandidatka za predsednico, kakor katerikoli komunist.

Če bi pa ti obvladal kaj logike in matematike, bi vedel, da to, da meni komunist ni sprejemljiv in to, da je celo žveplena kislina boljša od komunista, še vedno ni zadosten kriterij, da bi za Zvera rekel, da je meni idealen kandidat.
Najboljši kandidat zame bi bil Mićo Mrkajić, alpa Rado Nazionale, recimo.

PS
Pahor lahko sanja kar hoče, Murglbaba je že naščuval svoje vernike proti njemu, pa eto, razen svoje partnerice in sina, plus ene par sorodnikov, Pahor ne bo dobil glasu nobenega drugega slovenskega rdečkarja.

Tudi SDS in Janša lahko sanjajo kar hočejo in morebiti celo naredijo, kar ti tu, po mojem povsem nerealno, natolcuješ, torej javno podprejo Pahorja in ne svojega Zvera (SIC! & WTF?!), ma SDS volivci, razen zares ubogljivih ovac, nikdar ne bodo volili komunista Pahorja.

In ader wordz, Pahor nima šanse. Če bo ta ubožec šel na volitve navkljub dejstu, da bo murgljska prelatura svojim rdečim falangam namignila, da se ima voliti tovariša Sluzota, bo tako sramotno in epsko pogorel, kakor ni pogorel noben politik v zgodovini človeštva. Prejel bo natančno 17 glasov, vred s tvojim. Kar se v procentih sploh ne bo dalo izraziti. hehe.

PPS
Pahor je politično truplo. Face it, dude! Tega se ne zaveda samo še on in par takih naivnežev, kot si ti. Vsi drugi pa že dolgo vohajo smrad razpadanja njega političnega trupla. In se nič ne slepijo, da je to zgolj Kučanov slaščičarski prdec, kar vohajo. Pahor bo kmalu izginil nekam v neznano v coni somraka anonimnosti, tak kot oni Zmagotov Saško Peče.

Link

Ni komentarjev: