petek, 22. junij 2012

1733838 - distribuiranost cestninskih barikad po svetu

[osamosvojitelj]
Res imaš pravi nick. Če bi kdaj bil v tujini, bi opazil, da imajo tudi tam cestninske postaje, na katerih se plačuje cestnina ( in precej več jih je kot pri nas ), pa to niso nobeni "komunistični čekpointi". Res si b.....!

Ko govorimo o nickih, ti si se pa "osamosvojil" od koga že, oz. si osamosvojil koga že, če si iz taborja, ki ga moti kritika komunističnih metod obdavčevanja in nadzora?

PS
Če bi ti bil v kakšni tujini več kot si bil, bi videl, da je na svetu preko 150 držav (skratka, večina!), ki komunističnih čekpointov oz. butastih barikad sestavljenih iz hižik zgrajenih čez avtocesto nimajo.

Če bi ti recimo vedel vsaj to, kje je Nemčija, bi videl, da se da poljubno količino penezof za cestne dajatve, trošarine, davke, imenuj jih kakor hočeš, zbrati na veliko bolj civiliziran in eleganten način, tako pač kakor se pobira vse druge davke, dajatve in trošarine. Z že obstoječo infrastrukturo države za pobiranje teh penezof.

Če bi ti bil v vseh "tujinah", v katerih sem bil jaz, bi vedel, da je razlika med pobiranjem mostnine The Mostnine™ na skandinavskem mostu, po možnosti zgrajenemu na koncesijo iz privatnega kapitala, ki je lux alternativa nečemu cenejšemu, in ali zastonj počasnim državnim cestam, ki vodijo okoli fjorda, in cestnine TheCestnine v Tokiju za japonsko avtocesto, povsem nekaj drugega, kot pobiranje davka na naših AC, ki je davek in ne cestnina zato, ker so naši rdečetalibanski harlekini načrtno in namenoma eliminirali vsako uporabno alternativo AC, pa to ni več opcijska vožnja po lux varianti, temveč mus edina prisilna varianta, torej bi lahko te vožnje, ker so davek, pokasirali tudi lepo med davki in trošarinami, ter prišparali denar za barikade, denar za plače človečkov, ki v teh hižikah pobirajo davke in denar za razbite avte in celo življenja ljudi , ki so umrli med nesrečami na teh barikadah, ki pa, kot vemo, z denarjem sploh nizo izrazljiva.

PPS
Mimo bivših komunističnih vukojebin, kjer boljševiška pamet na tak način nabija že absurdno preobdavčeni naciji še prikrite "cestninske", "teve", in podobne davke, imajo te čekpointe na cestah, le nekatere banana republike na Zapadu™: na primer, Italija.

A Italija niti ni baš neki primer zgledno dobro organizirane in urejene administracije, kanede? S tem, da se po Italiji vsaj da priti od Milana do Rima tudi po alternativnih cestah. Vsaj da se, s hitrostjo 75 km povprečno. Med Ljubljano in Novim Mestom, oz. Zagrebom so pa mimo naše kobajagi AC, samo še gozdne stezice skozi rofte. Za katere vemo samo nekateri slovenski lokalci, hehe, ki jih uporabimo, ko slavna pogruntavščina na višnjegorskem klancu zariba, pa do nje ne morejo reševalci, ker je AC razdvojena okoli hriba, jebotealah, kje jaz živim. Za to, da je tako so se trudili tovariši tipa Ivan Zidar, Anton Anderlič, Tone Rop in Abdon Pekljaj. Ki jim, ksreči večini že sodijo, ma škoda ker ne za taprave marifetluke. Rezimo za organizirano antinarodno kriminalno združevanje lopovskih skupin.

Link

Ni komentarjev: