sreda, 27. junij 2012

1738474 - slovenska percepcija levičarjev

[marsonn]
Leva, desna, je prav vseeno, ker je kriminalec pač le kriminalec ne glede na to ali šverca z orožjem ali pa prejema tajkunske kredite po političnih linijah in se potem razkazuje po prvih vrstah na državnih proslavah.

To, da je kriminalec kriminalec sicer načeloma vedno drži, je pa zadeva ipak malo drugačna.

V Slovenski coni polsenc od države, v katerih je vse videti drugače, ker je podoba levičarjev polepševalno prezrcaljena v javni prostor s pomočjo levakarskih medijev, ki fabricirajo lepo sliko o levičarskem lopovluku in ga slikajo kot samaritanstvo, to o čemer govorim sicer marsikomu ni prezentno, ma vsak levičar je že po definiciji in temeljnemu dizajnu lopov. Tak da, sploh ni važno kateri levičar je notranji minister, ker so vsi levičarji lopovi.

Vprašajmo so bratje in sestre forumske takole: Kaj je to levičar? (Da o naših "levičarjih" niti ne govorim, Nje™.

Levičar je kreatura, ki svoje lopovske aspiracije skuša prikriti z gaganjem o pravični ekspropriaciji, torej o "pravični" lopovščini z državno licenco in avreolo ropanja v imenu višjih ciljev.

Kaj pravijo levičarske stranke? Pravijo takole: "Dragi volov(c)i in vol-ovce, izberite mene, jaz imam namen s pomočjo državne prisile oropati in v bistvu permanentno diskriminatorno aparthaidsko ropati Ene™, v tekoči stalni eksproriaciji, če smo natančni, da bi kobajagi dal drugim, kar naj bi bil moj alibi "VišjiCilj™". Gagal bom, da to reketarjenje in diskriminiranje počnem v imenu MalihČlovečkof™, da bi vse skupaj izgledalo bolj nobl, oz. manj lopovsko mafijsko-reketarsko in potuhnjeno fevdalno-rentarsko.

Čeprav sem jaz - TheLevičarKleni™ v večjem delu svoje osebnosti običen reketarsko-rentarski harlekin in nategun, prevarant in manipulator, ki se zelo rad poslužujem demagogije in populizma, da bi nekak prekril in zakril bedno lopovsko vsebino moje duše, ipak meni - klenemu levičarju morate zaupati in verjeti, da jaz, vsaj delno, tudi iskreno verjamem, da je častno, dopustno in pošteno ropati del državljanov v imenu mojih sprijenih idej, ki jih skušam prikrivati in olepševati z gaganjem o višjem cilju. 

To pomeni, da je stanje v bistvu veliko hujše, kot je na zunaj videti, saj sem v bistvu, vsaj delno, hehe, zares iskreno lopov. Lopov, ki patološko sovražim TaBogate™ in se bi rad po eni strani polastil dela njihovega premoženja, po ta drugi bi pa rad bil videti nekoliko manjši luzer in zguba ob njih. To pa spričo moje omejenosti navzgor, lahko dosežem le tako, da NjihTaBogatePrešiče™ ekspropriacijsko-reketarsko porežem čimbolj navzdol. Vsaj Vi™ - lezilepovički pizdeki me razumete in me boste podprli, da nam bo skupaj lepo ko bomo rentarili na račun delovnih in pridnih sužnjev.

Eto, to sem imel v mislih. Vsak levičar, tudi tisti, ki ne razumejo in tisti, ki so sami sebi tako možno in dolgo lagali in zanikali, da se več niti ne znajo dokopati do resnice o svojih nagnjenjih, je lopov v zasedi, ki sanja mokre sanje kako bi z zlorabo državne represije ropal en konkreten diskriminirani del nacije, da bi uresničil svoje bolane lopovske aspiracije.

Levičar se je gospodu TheCiviliziran™- emu namenil ukrasti šov, tak, da je odnos družbe do šibkih skušal monopolizirati in prisvojiti, češ, kakorhitor zagovarjaš fer odnos do šibkih si levičar. Dosedanje realizacije v praksi kažejo ravno nasprotno.

Družbe/države v katerih na politični sceni ni levičarjev (ne boste verjeli slovenski volivci, ma takih je čez 100 na tem svetu) imajo povečini bolj civilizirano urejena razmerja oz. temeljni družbeni deal, kot pa one z levičarji na sceni, da o onih z levičarji na oblasti sploh ne govorimo. Če, recimo, vzamemo ekstremne levičarske in "levičarske" družbe, kot so recimo Kuba, Severna Koreja in podobne, vidimo, da so to izrazito suženjske družbe, v katerih MaliČlovečki™, spričo silne "skrbi" levičarjev oz. "levičarjev" na oblasti, toti MaliČlovečki™ oz. plebs hira na obroke.

Link

Ni komentarjev: