sobota, 9. junij 2012

1719649 - zakaj pri predsedniških volitvah ni potrebe po principu "manjšega zla"

Pri meni gre skozi samo takole: Bolje solna kislina kot Turkašenko, bolje žveplena kislina kot Pahor. Bolje najbolj smrtonosen strup kot katerikoli komunist. Amen.

PS
Aj em sory, dude, takle amo ori nas shamanivih.

PPS
Moja igra izbire manjšega zla enostavno ne funkcionira, če je treba izbrati med dvema komunistoma. Moji inštrumenti niso narejeni, da bi delali distinkcijo tipa zelo slab komunist in malo manj zelo slab komunst. Meni se vse rdeče lučke alarmov prižgejo že ob detekciji zelo razredčenega komunista. Komunist je komunist. Ultimativno lopovsko zlo pač. Mimo Turkašenka in Barbarele Srpokladivneje, je na današji dan še 2057270 prebivalcev, mimo komunističnih umov je v Slo še vedno cca 1,5 milijona prebivalcev in ne vem čemu se bi jaz sploh jebal z distinkcijo med kobajagi malo manjšim zlom Pahorjem. Samo komunist, ki je odstranjen od oblasti je kandidat za sprejemljivega komunista. Pod pogojem, da ni terorist ipd.

Link

Ni komentarjev: