četrtek, 21. junij 2012

1732333 - zakaj komunajzarji pravzaprav še vedno zmerjajo s "švaboljubci"

[amy2011]
S skinheadi, klerofašisti, švaboljubci in ostalimi neoliberal izkoriščevalci & kriminalci bo bolj težko živeti drug ob drugem. Ta banda se je zopet odločila razdeliti narod in ga tudi je. Račun pa bo prišel slej ko prej.

Kar se mene tiče priznam, da sem "švaboljubec", vsega ostalega pa ne, saj nisem kakšen nategunsko-lopovski rentarsko-mafijsko-reketarski jebeni fašisto-komunist in rdečetalibanski zagovedani vernik, da bi mi ti lahko upravičeno obešal tote tvoje "titule". Všeč so mi Mercedes SL, Mercedes CLS, Porsche 911, BMW 6 GT, BMW X6, prihajajoči BMW i8, Audi A8, Audi Q5, Audi RS8 in tako naprej, teh kolaburcističnih izdajalskih izdelkov je še pa še. Všeč so mi tudi nemški nogometni štadioni, Berlin tak vobče in to pa to.

Povrhu vsega mi je všeč tudi Natalia Avelon, Claudia Schiffer, Julia Gorges, Diane Kruger, itd.... skratka, ne le švaboljubec, jaz sem ti švabiceljubec tudi.

Danke Dojčland und Danke Genšer press.

PS
Vi komunjare ste pa jebeno obtičali v času: Še vedno se ložite na Švabe, čeprav so vam nafutrali nekaj milijonov deloucef in njihovih članov družin, ki ste jih vi komunisti de facto izstradali, da so morali v Nemčijo po kruh, kar v prevodu pomeni, da ste vi deloucoljubci kobajagični, delouce izgnali v Nemčijo, Švabi so jih pa prijazno sprejeli, nahranili, oblekli, izšolali, vkulturili, posedli v folcvagne, merđote in bemflne, pa poslali enkrat na leto za 4 tedne nazaj v vaš komunistični kazamat - arhipelag gulag na prostem, da so vam tam iz svojih penezof preko vaeš lopovske pogruntavščine imenovane "samoprispevek", hehe, gradili ceste, stanovanjski fond, vgrajevali angleške WC-je namesto čučavcev širom brdovitega Balkana a.k.a komunističnega gulaga na prostem pod imenom SFR Đugoslavije.

Radi se pa komunistične guzonje na čelu s tovarišem Bifšim vozite v velikih črnih merđotih, genšerjih, to pa, mamico vam kumunajzarsko lopovsko lažljivo hinavsko! 

PS 

Švabi so cari. Oni so Slovenijo priznali med prvimi. Kučan in vi kumunajzari pa še danes ne. Sikter!

Link

Ni komentarjev: