četrtek, 28. junij 2012

1739611 - purinoli ob odkritju, da je Kangler z zasebnim letalom letel v Ukrajino za 400€

[ahafne]
Kangler bi lahko Ivana podučil kako se privarčuje pri zasebnih letih :)

Kaj pa naša kraljica, ki je za pol manjšo razdaljo olupila tebe, mene in še nekaj sto tisoč davkoplačevalcev za 200.000 € ? Kangler se mi fučka, ampak če je res pokuril samo 400 €, mu ni kaj očitat. Ahil alias Ivan je imel neplaniran zasebni let zaradi bolezni otroka. Tam ni kaj dosti barantat. In plačal je iz svojega žepa.

Ko bodo te lekcije enkrat vzeli naši kaviar sockom velmožje in veletršice, bodo tudi davki nižji.

P.S. Nisem fan nobenega sedanjega politika. Zadnja političarka, ki me je rahlo navdušila, je bila moja pokojna muca Kleopatra. Pametna, lepa, pa še vsake toliko je prinesla kako poljsko miško pokazat, da sem jo pohvalil. Izvajala je izjemno dobro politiko, ko se je znala prilizniti meni in familiji he he.

Link

Ni komentarjev: