nedelja, 8. januar 2012

1523844 - esej o (slovenskem) nacionalizmu

Glej, slovenski nacionalizem je sicer izrazito plemensko specifičen, ima 5 glavnih pojavnih oblik in se v vseh slovenskih političnih strankah podobno manifestira. In ni niti približno najhujši nacionalizem med Hamburgom in Carigradom. Je pa dovolj ogaben, to pa ja, tako kot vsak.

Da se razumemo in da ne bo pomote, meni je ogaben ne le vsak šovinizem, sem take vrste človek, da mi je iritanten tudi vsak nacionalizem, tudi tisti, ki sodi v kategoriji do drugih narodov neagresivnih. To je oni nemilitantni sicer tip, ki sliši na "Sem ponosen, ker sem Slovenec". Naj mi oprostijo, alpa me sovražijo, če jim je tako prav, ma jaz si arogantno dovolim pomilovat vse ljudi, ki se hudokurčijo s "Sem ponosen...Nemec, Slovenec, Avstrijec, Srbin, Hrvat, Bolimekurackdovse".

Kadarkoli to izrečem, imam potrebo poudariti še nekaj v nerazločljivem paru:

Enako, če ne še bolj ogabno je, če se kdo svojega rodu oz. etničnega izvora sramuje. 

In še bolj se mi zdi ogabno, če kdo komu nabija na nos njegov etnični izvor, zlasti, kadar to sugerira zahtevo, da se bi oni moral svojega porekla sramovati in ga morebiti celo zatajiti in skrivati.

Zakaj me iritira "Ponosen sem...? Zato ker nihče ni niti malo zaslužen za to, da ga je iz nekega, domnevno gensko u iber arijsko-slovenskega kurca pljunilo v neko enako übermensch-slovensko vulvo. Zato človek nima kaj bit ponosen. Ker niti za to niti proti temu ni mogel storiti nič. N I Č!

Ponosen je človek lahko na nekaj, kar je sam ustvaril, ali pa se naučil, to, da ga je rodila oseba A, ki je pač slovenskega etničnega porekla, je kvečjemu razlog da spoštuje in ima rad to osebo, nima pa sam v zvezi s temi dogodki kaj biti ponosen. Lahko je pa ponosen na trud in napor svojih staršev, da so mu recimo omogočili, da se šola in nauči in usposobi za civilizirano kohabitiranje z drugimi ljudmi in naravnimi bitji.

Tista zagovedana budaletina, ki je na webu SDS-a spisala tisti bruh, ki slovenske državljane deli na ganc nove in rabljene-plesnive-plemenito-starane stare, je budaletina, in umska sirota, ki očitno ima nek manjko, pa se kot vsi bedniki zateka v zadnje pribežališče bednikov - v nazi-šovinizem. S tem in podobnimi junaštvi, recimo da lahko spije veliko alkohola, se hvalijo oni, ki drugih vrlin nimajo. Pri čemer pripadnost naciji ni niti vrlina. 

Kako umsko moteno je državljane deliti na nove in rabljene-stare in pri tem namigovati na to, da "novejši so slabši so manjvredni so", lahko presodi vsak od nas, ko pomislimo, da je letos na volitvah imelo volivno pravico nekaj sto tisoč mladih Slovencev, ki so še novejši državljani od onih, ki jih je ta moteni um zaničeval na SDS web strani. Če bi ta impulzivno-kompulzivni sjebani um konfrontirali z vprašanjem, ali je s tem hotel povedati, da je par sto tisoč mladih slovenskih državljanov-volivcev mlajših od 20 let manj vredno od njega in onih, ki so leta 1991 že bili vpisani kot državljani republike Slovenije, bi najverjetneje samo še neartikulirano jecljal in pri tem slikovito pokazal zakaj med njegovimi in opičjimi prevalji ni velike razlike.

Vidim, da ste se vsi kritiki že odločili tisti psevdonim pridružiti Janši. Jaz nekak upam / ne verjamem, da je to on in bi bil konsterniran, če bi on jutri stopil pred medije in priznal - ja jaz sem za tistim psevdonimom.

Zdaj pa pride še nekaj pomembnega. 

To še vedno ne pomeni, da tovariš Kučan Jong Zoki ni na opisani način mobiliziral volivce in to točno iz opisane populacije. A četudi je, to ni protizakonito. Naj kar! Tisti model zato nima kaj frikati. Pa naj še on naredi enako akcijo med starimi - rabljenimi državljani, hehe.

In za konec, kakorkoli se sliši bizarno, in ne glede na to, da je to bil hud avtogol SDS-a, Janša ima prav glede enega - ni konec sveta in tudi to sodi v svobodo govora in demokracijo, če tako zmeden impulziven um dobi prostor na WEB sajtu stranke. Big deal! Tudi mi tu na forumu pišemo svašta, kanede?

A bi jaz to pustil spisat na strani stranke, ki jo vodim? Ne bi! Rekel bi človeku, nič hudega če si tak, ma stranki takšna sjebana govorica o novih in staroselnih državljanih škodi. Stranka v svoji doktrini nima in noče imeti primitivizma in šovinizma in diskriminacije, zato tega tu ne boš pisal. Tamle imaš cel internet pa piši na svojem zasebnem blogu. Sikter!

Moj problem s teboj in še nekaterimi tu je, da jaz nočem, vi pa hitite za vse to obdolžiti Janšo, čeprav o dejanskih faktih veste manj kot jaz. Če je to res on in ali, če on res tako misli in deluje, potem je stvar stranke da ga odpokliče ali pa prevzame odgovornost in se sooči s propadom. SNS že imamo in vemo kako je končala. Slovenski državljani tega večinsko pač ne pušimo. Normalno! Tudi drugje po svetu je zelo podobno. Ali SDS želi biti še ena SNS? Do sedaj mi to ni tako izgledalo. V dnevih in mesecih ki sledijo bomo videli kako je v resnici s tem.

PS
Trenirke so pa prenapihnjene, pa da ga jebeš. Tisto s trenirkami je močno deplasirano frikanje poklicnih über-katolikov-rdečih-tercialk, ki si domišljajo da morajo javnost prepričati, da so večji katoliki od Papeža samega. Razjahajo naj, lepo prosim. Kar je preveč je preveč.

Link

Ni komentarjev: