nedelja, 15. januar 2012

1537865 - nadaljevanje debate o "potrebnosti" levice

[foore]
Ker si na moji pozitivni listi, mi prosim samo to odgovori:Ali ni boljša Pahorja leva opcija, da bi bila močnejša od PS, ker bi sodelovala v novi koaliciji. Ali si ti tako odločno proti, da imamo sploh kakšno levico.
Ne razumem, zakaj sem te tako dejansko razburil, saj poznaš moja stališča, da si tako energično nastopil.

1) Sem odločno proti, da bi imeli kakršnokoli levico., a to ni moja poanta tu

2) Sem zgrožen in mi gre na bruhanje, da se cela Slovenija ukvarja s tem kaj in kakšno levico da kobajagi potrebujemo. Ker to pač pomeni, da smo sjebani že zato ker smo si umislili da jo nujno rabimo, saj kot rečeno 150+ držav na svetu nima nikakršne jebene levice, jo nikdar niso imeli in nimajo niti ideje da bi jo imeli.

3) Zanimivo in meni ogabno je, da se vsi ukvarjajo s tem kaj "mora levica", pa "kakšno levico rabimo", pa "kakšna levica je boljša ali dobra", medtem ko recimo se nihče ne pači o tem kakšno sredinsko-svobodoljubno stranko rabimo, beseda "liberalno", je pa najhujša psovka.

Moja poanta je - bolano je že to, da se vsi neki tresejo in slinijo o levici.

Dobra levica je le tista levica, ki jo ni. Tako kot lepra, okužba z bakterijo MRSA, lopovi poljubni itd.
Bolj eksplicitno - zamisli si, da bi po cele dneve vsi mediji, analitiki in celo obični pepeti gagali o tem kakšna vrsta lopovov bi bilo fajn da nas oropa in kaj bi morali početi da jim uspe in keri so najboljši za nas kot ropane. Abotno, kali ni?

Link

Ni komentarjev: