petek, 27. januar 2012

1556866 - purinoli o krčenju državnega aparata

[najobj]
... čuj, ne zdaj ti tukaj spet neke krive vere širit ... khmm, malo duhovne oskrbe od Ljudmile pa si Slovenci po svetu res zaslužijo ... ja, kar vprašaj mojega sivega prjatla belega domačega pinota, če meni ne verjameš na besedo ...

Če te to kaj pomirja, naj ti povem, da sem seveda proti ministrstvu za našo diasporo. Hkrati sem pa za solidno podporo tej diaspori, ki je vseeno del našega plemena, v veliki večini tudi po krivem stigmatizirana, da o pobojih ne govorim.

Ko sva pa že pri redukciji ministrantov, sem tudi za ukinitev (med drugim) zunanjega ministrstva. 90% ambasad je treba prodat, kekce v metuljčkih poslati na trg delovne sile, resor pa naj opravlja šef vlade. 

Daj ti raje malo komentiraj preprosto dejstvo, da se je začelo krčenje megalomanske države. OK, kozmetika za začetek, ampak Prava smer, če mene vprašaš. Po 100 dneh bom pizdil s tabo v isti rog, če ne bodo skenslali države za vsaj 40%. Ampak na vremenski napovedi čutim, da boš ti navijal za morje ministranskih sinekur. Če se motim, se pa opravičujem.

Link

Ni komentarjev: