[COP]
Janez, saj vem, da ti mrak pade na oči, ko se znajde Janez, poštenjak nad poštenjaki, pred sodiščem. Samo tole nakladanje, da so bili konkurenti neobstoječi ali bistveno dražji, zato je fer da je Wolf zlobiral posle itd., je navadno izmišljevanje.
Konkurenti so bili zelo obstoječi. Konkurent je bil ameriški General Dynamics, ki ima v solasti avstrijski Steyr-Daimler-Puch, ki izdeluje Pandur 8x8, od katerega je Sistemska tehnika kupila licenco.
Kolikor vem, v uradnem poročilu komisije piše, da konkretno vozilo ponujeno s strani slovenskih nazi-iteresnih harlekinov, po zahtevanih specifikacijah razpisa, ni imelo niti statusa beta proizvoda, kaj šele preizkušenega in z referencami preverljiega izdelka.
Kar zadeva gotove izdelke ameriške proizvodnje, kakor tudi omenjeni še nenarisani kobajagi proizvod domaćih ad-hoc alesmaherjev, so bili tudi bistveno dražji, ne le od končne, bistveno nižje izpogajane pogodbene cene Patrije, temveč tudi od že inicialno ponudene cene.
Skratka, nihče ne govori o tem, da je tista druga ponudba bila absolutno in eklatantno nekonkurenčna.
V takšnih okoliščinah je absurd govoriti o tem, da so provizije bile na račun Slovenije. To bi bilo možno, če bi oni drugi domaći harlekini ponudili 40% nižjo ceno in bili zavrnjeni. Bilo je obratno! Če bi pa naše domaćijsko-tovarišijske harlekine izbrali, bi se orgija začela, cena kasneje preko tihega dilutiranja ponudenih specifikacij in preko aneksov, narasla na 500% pogodbene. Fakin deja vu in fakin klasika slovenskih roparjev.
Sicer pa, nikar se ne trudi, shaman sem videl stotine in tisoče tovrstnih uspelih poskusov in orgij domaćih plenilcev, ki so vedno narejene po istem kopitu. Kloniranci!
Recimo, videl sem kako je Iskratelu na Telekomu bil podeljen posel, v katerem je Iskratel šele nekaj mesecev po dodelitvi posla prvič ever narisal prvi koncept produkta. Znotraj tega omrežja je bil tudi Network Mamagement center za vse elemente omrežja.
Nategnjeni ugledni tuji vendor in domaći ponudnik, ki ga je tržil, ki je po svetu imel že dobavljenih in že dolgo v funkciji že na stotine NMC, na SUN mašinah, vse grafično upedenano ter intuitivno, je poleg tega, da je bil že ob ponudbi 40% cenejši, garantiral ceno in izvedbo na ključ v 9 mesecih s popolno integracijo. Seveda da so odpadli. Nazi-interesniki so jih izigrali na klasičen način. Njih in davkoplačevalce!
No, Iskratel je potem celo desetletje eksperimentiral na Telekomu (To mi je osebno povedal Grašek) in jim dobavljal nekakšna skropucala na PC mašinah pod Unixom imenovan OMC, ki so bila patetična, negrafična in predvsem nedelujoča. Celo desetletje so se izživljali, ko pa je Grašek v enem trenutku malo povzdignil glas in zavrnil novo tranšo plačevanja reketa Laboram kar tako za nevemkajže, so ga nazi-interesne hijene z Labor in iz politike frontalno napadle. Seveda, če so pa Labore sponzorirale kar tri različne stranke. Kot veste sta oba s Krambijem bila nekega predbožičnega večera brutalno zamenjana.
In da ne pozabim - Iskratelova nikoli lifrana kompozicija "fumis vaginalis beta 0.0.0.0.3192b je bila na koncu kumulativno sešteto plačana cca 6 krat dražje kot ona gotova in že davno preizkušena in dokazana rešitev.
To, da slovenski harlekini poslom financirnaim davkoplačevalskimi penezi pristopajo na način - kolk pnezof imate za potrošit, mi sicer izdelka nimamo, ali pa se s tem področjem do sedaj sploh nismo ukvarjali, ma ni problema, bomo pa zdaj ad hoc pričeli razvijat, je stalnica in standard v SLO metodologiji ropanja davkoplačevalcev, ter plemensko motiviranega ksenofobnega preprečevanja nakupov od tujcev.
Edino česar se še niso lotili so bili avtomobili. Tam so pa naši kobajagi meneđeri, ki jih nastavljajo tovariši toneti, sila preobčutljivi. Zej tejk zet samvot personali, junouvotajmiin. Bemfl in Merđo in Audi morajo biti. Tega pa niso pustili da bi jim dobavljali posvečeni in maziljeni iskrateli in rotisi. hehe.
Državnokolhozna banka ne zna napisati razpisa za bančni back-office software, znajo pa spisati razpis za limuzino tak v iber natančno, da ga zadovoljuje zgolj in izključno Autocommerce tovariša Rigelnika, z baš Mercedes E 350 4matic in 21 dodatnimi fičeri.
Zamisli si, da bi neki tam bizarni Rotis prišel na toti avtomobilski razpis in rekel, da takega merđota oni izdelajo "sad-pa-sad, nema bre problena". Alpa da bi Ultra tovariša Golobitscha to izdelal v enem popoldnevu, on bi pa pri tem pokasiral ene 1300 patentof. Jebotealah v kakšni harlekinsko-sluzasti Nategunistaniji mi živimo!
Ni komentarjev:
Objavite komentar