Da bi pa pleharji malo pomagali ustvarjati "pozitivno klimo" tak, da se kurete pocenijo na raven vsaj malo bližje realnosti, pa ne bi šlo, al kako?
Materijala (pleha, plastike, bakra in drobček silikona) ima na primer Mercedes Benz v recimo SL vgrajenega za 1900 EUR. Prodati ga pa hočeta MB in država za 150 tisoč EUR tu v Sloveniji. Faktor preko 70x?!! Ehhhhh! Papki pleharski nagnusni!
PS
Računalniki so se od leta 1988 do sedaj po uporabni enoti znižali na 10% tedanje cene. Funkcionalnost po paramterih se jim je pa, dajmo reči da zgolj podeseterila, čeprav je stanje še veliko boljše. Inflaciji navkljub so cene danes 1/10 tedanjih.
Pleharji so pa potujoč v kontra smer, avtotom od takrat ceno pošesterili, funkcionalnost je pa zgolj rahlo višja. Dobro, zdaj se hvalijo, da so avtomobili nekoliko varnejši, češ, da jim bremze končno enmau bolj primejo in ne blokirajo, da avto sedaj lepše drži smer, pa, da končno tudi ženska moč lahko obrača volan zaradi servo mehanizma, da ni treba za sabo več vleči cisterno zaradi visoke porabe in podobna "junaštva" pleharjev, ki bi roko na srce davno morala biti lastnost njihovih kuret. From day one, as a matter of fact!
Imajo pa zato zdaj logiko, da za pol funkcionalnosti hočejo ceno celotnega avta, ostalo pa dobiš če plačaš dvojno ceno. Yeah, right! Pa i tata bi Miško.
Namesto da bi pleharji upoštevali realnost in kaj ukrenili, oni, navkljub dejstvu, da je v celem svetu, vključno z Nemčijo, o kateri se spletajo miti, de facto v realnem življenju hitrost omejena na 130 kmph, še vedno razvijajo in celo serijsko proizvajajo imbecilnim umom namenjene makine s po 600, 800, in celo 1100 konjev, bi bil čas, da ta industrija končno doume, da so iz avta naredili dobrino nedosegljivo večini smrtnikov. Razen če se zapufajo.
Prav patetični so mi toti pleharčki, ko se gredo svoje imbecilno-infantilne sales igrice, pa imajo dvorišča polna rabljenih avtotov, ker sami sebe varajo, da bi ja v tem kvartalu prikazali kakšno novo prodajo. Večina osebja, ki se ukvarja s prodajo, je pa tako apatična al kva, da, ko se zmeniš za ponudbo, jo bodisi sploh ne dobiš, bodisi ti jo dajo par tednov kasneje, bodisi ti jo dajo, jim instantno odogovoriš, oni pa ne naredijo follow-upa...nikoli.
Skratka, bizaren prodajni folk do amena. Kriza, a oni kurcem ne mrdnejo, da bi pokazali, da bi radi kaj prodali. Tu pa tam kakšna TV reklama s čudnimi sporočili in to je to. Vse druge panoge se tepejo za kupce oni pa mrtvi-hladni. Kot mrtvi konji. Sedijo v svojih marmornatih zastekljenih salonih in čakajo konec delovnega časa. Hehe.
Generalno pa kapo dol imerđing Korejcem, ma vidim, da bodo tudi oni raje sprejeli igro ostalih in kakorhitro se bo dalo, tudi oni uveljavili premium cene.
In ader wordz, pleharji zaslužijo pok njihovega balončka najmanj toliko, kot so ga zaslužili ceglarji po svetu. V nas Kranjcev so gradbeniki že vgriznili v prah bede svojega duha, čakamo kdaj bodo še preostali ceglarji, ki jim tu v SLO banke umetno držijo cene. Jaz napovedujem, da bodo pleharji ob prehodu na elektriko, bodisi doumeli in sami v zdravi konkurenčni tekmi odprli pot inovativnosti in spihnili balonček, bodisi jih čaka enaka usoda. Upam, da jih. Saj zdaj imajo nekšno prikrito nenačelno koalicijo z vladami. Ki se lepo napajajo z davki na tej osebni mobilnosti in svobodi gibanja namenjeni dobrini.
Ni komentarjev:
Objavite komentar