torek, 24. januar 2012

1552264 - uporabna vrednost kompartijskega trobila Delo

Že davno je tega, ko sem odjavil Delo, pa mi žena pride po enih šestih tednih, ko je opazila, da je nehal nosit, neki nažirat češ, da rabi za solato zavit, da se ne suši, ker v vrečki ni fajn da stoji, ker gnije, pa za belit je fajn za po tleh, pa za mucka za pod posodico in to pa to. Naredil sem najbolj strogo faco, ki jih zmorem in zagrmel: "Sikter babše, kakšna solata koji kurac, kdo pa rabi toliko solate, da bi imel naročeno celotedensko Delo, naj ti da soseda! Na moje ime že ne! Tamle maš, pa si naroči sama!"

Našla je salomonsko rešitev in naročila samo sobotnjega. Jaz zdaj vzamem prilogo "na kolesih" zutraj ob kavi, če ne pišejo samo o kakšnih dolgočasnih avtotih. Za na WC pa, za vsak slučaj, če bi morebiti bil rahlo zaprt, vzamem sobotno prilogo. Kuj me odpre, če ne prej, pa ko pridem do umotvora od tovariša DrMarkeša. Včasih pomagajo tudi nebuloze od one afne Crnkoviča.

Link

Ni komentarjev: