četrtek, 6. oktober 2011

1386026 - biti partizanskega porekla samo po sebi še ni prav nič slabega

[pectus]
Cuj,ves tudi jaz sem partizanskega porekla,pa vendar resnica pride na dan tudi po 60 letih,ne vem zakaj me imas za domobranca..Obsodimo komunisticni rezim,ter Ribicica na sojenje,pa ne rabiva prav nic diskutirati..Cuj sem vedel da bos razumel..Domobrance smo pa pobili ali pa izgnali tako da..Lahko gres s komerkoli na pivo,sedaj ze 20 let zivimo v demokraciji..
Morda je pa prav v tem problem,ves vendar demokraticnost je tudi v tem da dovolis sebi malcek vec objektivnosti in tolerance do drugace mislecih..Komunizem-Fasizem-Nacizem je enako zlo,saj je v svojem jedru totalitarno in ne prenese drugacnosti..
Cuj pa lep dan se naprej..

Vidiš, ti si zame car. Točno to zagovarjam ves svoj življenje. Da tisti, ki "ste partizanskega porekla" in ali "komunističnega porekla", nimate nikakršnega razloga nerezonsko zagovarjati zločine in zločince, pa če so stokrat bili partizani. 

Če bi moj brat bil storil pedofilski zločin, ga ne bi le za to obsodil in steral fpičkomaterino, bi ga verjetno tudi oklofutal vsakič ko bi ga srečal. Svoje otroke pa žnjim na samem ne bi pustil. In ko bi me v lokalnem bufetu vprašali, kako jaz razmišljam o pedofilih v luči dejstva da je moj brat zagrešil pedofilski zločin, bi jim rekel, da je vsak pedofil zlo, da mora moj brat odgovarjati za svoj zločin in da mora na zdravljenje. 

Da je sicer moj brat in mi je za njega hudo in mu bom pomagal do zdravega uma in civiliziranega vedenja v svoji moči, ma nikdar njegovih zločinov ne bi zanikal in celo branil, tak kot to počno prokomunisti.

Poznam par otrok "partizanščine", z enimi prijateljujemo, ma žal moram konstatirati, da si prvi, ki slepo ne braniš zločine in zločince. Moj poklon. Točno takšen gard je potreben, da se ta nacija neha deliti po tej tektonski črti.

Link

Ni komentarjev: