petek, 28. oktober 2011

1419103 - o primernih vlogah za Ljubljankovića

[0219Ju1]
> [tigrica2]
> Jaković bi lahko nastopal v kakem filmu, FOrest Gump je preveč brihtem in simpatiče, prav tako Rain man, ampak gotovo je kakšen režiser, mogoče Djuro, ki bi posnel film o malo debilnem pa zvitem agrarcu.

Kadar je oblečen v belo srajco, črne čevlje, črne hlače bi bil tudi dober za kelnerja pri Jovotu.

Hehe. Sam kelner pr Jovotu je za tega modela genij, ki si natančno zapomni naročilo tudi od 4-5 miz.
In gostom ne pojasnjuje jedi tak, da sere vedno isto: 

"Zelo preprosto, nje, razlike med ćulbastijo in vešalco ni, nje, razen će je dimljena, nje, pa še prav jo mora kuhar na roštilju meneđirat, nje, use je odvisno kolk je bila težka svinja nje, pri nas smo rekl, nje, zelo preprosto, nje, odgovor, da se ne da hkrati spečt dimljenu in belu vešalcu, nje, ni sprejemljiv nje, ampak mora rečt kako se da, nje, alpa će zmanjka ćulbastije nje, ki je najbolš meso, nje, to mi mneđeri vemo, nje, ki smo vodil večje roštilje, nje, roštilj pa podjetje, pa občinu, pa državu vodit je isto, nje zelo preprosto, nje, snadžeš se nje, daš meso od vešalce in gostu rečeš, da je ćulbastija nje, kaj gost ve, oziroma oseča, oz. čuti na okus kdaj je svinja bila zaklana, nje, će hoće kdo usak dan jest pr nas, nje, mora kaj tudi prispevat za naš uspeh nje, to ni prevara nje, to je zelo preprosto nje, snadži se nje, zelo preprosto nje, ko sem vodo postrežbu in roštilj u velkem podjetju nje, sem dobaviteljem nje, na konc, zelo preprosto nje, zadržal 20% in jim nisem nikol plačo nje, saj so grmadil dobičk ko so dobavljal nam nje, zato so mi rekl BlentoVentipercento™ nje, alpa eni mi rečejo BlentoVerySimple™ nje, ker zelo preprosto nje, pr men nema da nema, nje, lahko je samo da zmanjkuje nje, kot rečejo oni moji dol, nje..."

PS
Legenda Rade Šerbedžija je nekoč davno posnel film "Kako su me idioti sistematično uništavali". Po ogledu filma sem takoj ugotovil, da bi enako lahko držal naslov "Kako so me faliranci sistematično uničevali". Alpa "Kako so me insuficientneži sistematično uničevali", alpa "Kako me je maščevanje ponavljačev sistematično uničevalo", hehe.

Razumem, da se tudi sranja kretenskih falirancev, tak kot vsa druga, po naravi valijo s hriba v dolino. To je fizika. Ne razumem pa, koji kurac nam neki zlobneži nenehno na hrib rinejo nekšne kretene, oz. kako to, da smo MI™ vedno v jebeni dolini, kreteni in ONI™ pa na hribu. To že ni več fizika, to je nekšna politika, majekmugaspalim, nje, zelo preprosto, nje...?

Link

Ni komentarjev: